annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ORANGE WEERAL DUURDER vanaf Januari!

Topic gestart op: 18-12-23 18h22

Antwoorden: 21 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

ORANGE WEERAL DUURDER vanaf Januari!

OPGELOST

Vanaf 15 januari wordt Orange weeral duurder: 

Flybox 4G: 

20 euro werd 22 euro. 22 euro werd 25 euro en 25 euro wordt 28 euro! (voor 150GB)

Kan nu beter naar BASE overstappen; daar krijg ik 200GB voor 31 euro + onbeperkt bellen erbij en de daaropvolgende maand zelfs 400GB...

Bye bye Orange!

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
digiboy40
Leidende verkenner

BASE: 200GB/Onbeperkt bellen: 31 euro + overdracht niet opgebruikte data 😍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
ZENODotus
Aspirant verkenner

Inderdaad... Ik ben nu twee maanden klant (wel een andere formule), maar de kans is klein dat ik hier zes maanden ga blijven... De argumenten hieronder zijn ook fijn, maar de realiteit is anders... Nu gaan ze 500 mega max beloven op zend fibre, ik heb zend fibre en haal nog geen 150 mega... En dat voor 20 euro duurder dan mijn vorige provider (en daar had ik nog televisie bij)...

Ik heb een tiental klachten, maar de enige manier waarop ik ze kan bereiken is via telefoon... Ik ben een mens met een ernstige beperking, fijn hoor als bellen niet tot je mogelijkheden behoort...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@digiboy40 

En Telenet en Proximus , elk jaar worden ze duurder. Krijg je iets extra bij die providers ? nee hoor ook daarin blijft alles zoals het is.

Elk keer slaan ze maar op maar iets extra krijg je niet dat is nu eenmaal bij iedere provider zo.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


bigMODDER
Leidende verkenner

Gelijk heb je , bij Orange krijg je tenminste nog iets voor terug ( extra data enz )

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

De extra data kost Orange echt geen geld (verwaarloosbaar).

Ik had liever een verhoging gehad naar 200Mbps zoals onze zuiderse buren. 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @digiboy40 ,

Klopt, Orange gaat net zoals alle andere providers hun prijzen opslaan. Echter zorgen ze als één van de weinige providers voor iets in retour, namelijk 1. internetsnelheden verhoogd en 2. meer mobiele data, of toch voor sommige 😅.

Het is idd jammer voor jou, en nog andere Flybox gebruikers uiteraard, dat er geen aanpassing is gedaan aan de downloadlimiet van het Flybox abonnement. Als een andere provider je een betere deal kan geven dan moet je het uiteraard niet laten liggen 😉.

Echter ben ik van de mening dat een Flybox abonnement al een tijdje achterhaald is sinds de Extreme's verhoogd werden naar 300Gb. Hieronder een voorbeeld wat ik bedoel.

Je hebt een Go Plus abonnementje:
dan betaal je vanaf januari €23 voor 30Gb voor je GSM abonnement
een Flybox erbij van €28 150Gb met dal- en piekuren
Totaalbedrag komt dus op €51 voor 180Gb mobiel verbruik met dal- en piekuren.  In mijn ogen niet zo'n goeie deal 🙄.

Een betere deal zou zijn:
je bestaande Go Plus verhogen naar een Go Extreme van €47 + een surf extra card van €3.
Dan heb je 300Gb die je mag gebruiken wanneer je maar wil. Je steekt de surft extra card in je Flybox en dan kun je de 300Gb gebruiken op zowel de GSM als andere toestellen via je Flybox.
In het totaal kom je nog eens €1 goedkoper uit voor bijna dubbele zoveel data.

Nog beter zou zijn, wachten tot de Go Extreme's weer als Special Edition beschikbaar is en dan omschakelen naar een Go Extreme SE voor €37 + €3 surft extra card. Ben je nog eens €10 goedkoper in vergelijking met het vorige voorbeeld...

Nu, aan jou de keuze wat voor jou het beste uitkomt natuurlijk. Veel succes met de zoektocht 😉.

Leden met de meeste pluimen