Apprenti pisteur
•
2 messages
Persoonlijke hotspot activeren
Beste,
is er een manier om de persoonlijke hotspot te activeren? Of moet ik daar belachelijk veel voor bijbetalen?
Mvg Stijn
Apprenti pisteur
•
2 messages
Beste,
is er een manier om de persoonlijke hotspot te activeren? Of moet ik daar belachelijk veel voor bijbetalen?
Mvg Stijn
Cheetahke
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 7 ans
Bedoel je de instelling "Persoonlijke hotspot" op je GSM? Dit kost niets extra zolang je binnen het dataverkeer van je abonnement blijft.
Groetjes,
Anita
4
0
Cheetahke
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 7 ans
Vergeten te vermelden... die Persoonlijke Hotspot moet je op je GSM zelf instellen. Die moet niet geactiveerd worden.
Groetjes,
Anita
0
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 7 ans
@Stigi, wat bedoel jij met "persoonlijke hotspot"?
Ik versta daaronder dat ik van mijn smartfoon een hotspot maak zodat ik mijn 4G kan delen met anderen via wifi. Is dat ook wat jij bedoelt?
Indien ja, dan is dat tethering. Dat is een instelling in uw foon en dat activeren kost u geen cent. Als het om een Android foon gaat wil ik u dat wel uitleggen hoe je dat doet, van IOS ken ik geen bal.
Als je iets anders bedoelt, dan ben je met bovenstaande natuurlijk niets...
0
0
Manu
Pisteur vétéran
•
43 messages
il y a 7 ans
Ik heb deze “dienst” eerst moeten laten activeren via de klantendienst van Orange (5000). Binnen het uur was deze dienst gratis geactiveerd en kon ik deze hotspot opzetten. Eventjes bellen naar Orange dus.
0
brm1203
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 7 ans
Is maar 1 provider die zo belachelijk doet om hotspot te activeren, mensen die echt werken van 6 u s’ochtens tot 22 u s’avond worden verplicht om conge te nemen i.p.v. da gewoon aan te zetten!!!! Iedereen kan da ooit wel is gebruiken! Kalveren
0
0