annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Registratie klantenzone Easy Internet @Home - PUK code

Topic gestart op: 21-06-18 21h38

Antwoorden: 3 antwoorden

leojan
Aspirant verkenner

Registratie klantenzone Easy Internet @Home - PUK code

Beste, 

Ik heb een internet abbonement van easy internet @ home.

Om te registreren bij de klantenzone vragen ze mijn PUK code. Ik heb het kaartje met de pin en puk code denk ik nooit gehad (of verloren). Op de flybox staan allerhande nummers maar geen puk code.

Als je de PUK code niet kent kan je die opzoeken in je klantenzone, maar daar kan ik dus niet registreren.

Hoe kan ik dit oplossen?

bedankt

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste, 

Ik heb een internet abbonement van easy internet @ home.

Om te registreren bij de klantenzone vragen ze mijn PUK code. Ik heb het kaartje met de pin en puk code denk ik nooit gehad (of verloren). Op de flybox staan allerhande nummers maar geen puk code.

Als je de PUK code niet kent kan je die opzoeken in je klantenzone, maar daar kan ik dus niet registreren.

Hoe kan ik dit oplossen?

bedankt

 

Ugh @leojan,

 

Je welkomstbrief van Easy Internet @Home was vergezeld met een simkaart. Daarop staat je pin- en pukcode.

 

Vind je deze kaart niet meer terug? Geen paniek, beste aspirant verkenner. Onze klantendienst kan je helpen met je zoektocht naar je pukcode.

 

Totems 🌵Groet

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Leojan,

Durf het niet helemaal met zekerheid te zeggen maar dacht dat dit op uw factuur stond . 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
leojan
Aspirant verkenner

patrick2, op de faktuur staat het telefoonnummer en klantennummer, geen puk ik vermoed dat een flybox geen puk heeft, het is geen gsm toch bedankt groeten pol
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen