annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Card nu ineens betalend?!

Topic gestart op: 05-10-23 10h59

Antwoorden: 2 antwoorden

raystef66
Ervaren verkenner

Surf Extra Card nu ineens betalend?!

OPGELOST

Hallo,

Heb al jaren een Shape Intense mét gratis Surf Extra Card.
Ik zie nu op de afrekening 1 euro aangerekend....
Toch zie ik nergens hiervan een aanpassing in de tarieven laat staan dat ik hiervan een mail ontvangen zou hebben.
(in de voorwaarden is deze kaart op aanvraag maar er wordt geen prijs vermeld wat bij de andere opties wel het geval is)

Mijn vraag : is het nu betalend of niet?

orange voorwaarden Intense 03102023date.png

 




Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
raystef66
Ervaren verkenner

Had klantendienst intussen al gecontacteerd en zeiden me dat de aanpassing/mededeling naar 1 euro met de facturen juli of augustus ZOU meegestuurd zijn. Bij mij was dit in ieder geval niet zo en vandaar dat ik deze terecht opmerking maakte. De dienst 'ging het nakijken' hoe dit kwam.

De aanrekening van Surf Extra Card naar 1 euro geldt dus vanaf 1 september.
(staat nergens vermeld momenteel maar is wel zo)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
raystef66
Ervaren verkenner

Had klantendienst intussen al gecontacteerd en zeiden me dat de aanpassing/mededeling naar 1 euro met de facturen juli of augustus ZOU meegestuurd zijn. Bij mij was dit in ieder geval niet zo en vandaar dat ik deze terecht opmerking maakte. De dienst 'ging het nakijken' hoe dit kwam.

De aanrekening van Surf Extra Card naar 1 euro geldt dus vanaf 1 september.
(staat nergens vermeld momenteel maar is wel zo)

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@raystef66 

Ik heb net ook eens gekeken en vind enkel, net zoals jij toont, dat een surf extra kaart op aanvraag verkrijgbaar is. Er staat niet bij dat ze kosteloos is.

Het zou goed kunnen dat dit vroeger inderdaad zo was maar dat dit intussen betalend is geworden.

Om dit zeker te weten moet je de klantendienst contacteren. Wij zijn hier allemaal ook gewone klanten zonder toegang tot de interne keuken van Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen