annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf extra card in Windows tablet

Topic gestart op: 05-12-22 21h30

Antwoorden: 2 antwoorden

stef_dierckx
Aspirant verkenner

Surf extra card in Windows tablet

Ik heb een zakelijk abonnement (Go Extreme) in combinatie met een Surf Extra card.

Deze extra card werkt perfect in bv. een iPad. Ik kan zonder problemen surfen via 4G.

Ik heb deze kaart echter aangeschaft om te gebruiken in een Getac tablet met Windows 10. Deze tablet heeft een ingebouwd sim-card slot met 4G modem.

Als APN heb ik mworld.be genomen, en alle andere instellingen heb ik niet gewijzigd. De tablet maakt verbinding met internet (Orange netwerk), en kan data pakketten verzenden en ontvangen. Ik kan echter niet surfen op het net. Via wifi is er geen enkel probleem.

Zijn er in Windows andere setting die ik dien te gebruiken om te kunnen surfen via het 4G netwerk? Het Microsoft forum kon ook geen oplossing bieden.

Alvast bedankt voor de support!

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
stef_dierckx
Aspirant verkenner

Het probleem lijkt opgelost, er bleek een achterliggend probleem te zijn bij Orange.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stef_dierckx 

Geen idee, ik heb zelf een surf extra card in een tweede smartfoon gestoken, ook mworld.be, voor de rest niks ingesteld, en dat werkt allemaal, ook surfen op internet. Zelfs WhatsAppen omdat die kaart een Tf nummer heeft.

Wat er anders is of zou zijn met een windows toestel, daar kan ik u helaas niet mee helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen