Pisteur confirmé
•
4 messages
Verbonden met apparaat. Kan geen internet bieden
Ik kocht een tp-link m7350 en een data simkaart . Nu kan ik hierop verbinden maar ik heb geen internet....
Waar kan dit aan liggen ?
Pisteur confirmé
•
4 messages
Ik kocht een tp-link m7350 en een data simkaart . Nu kan ik hierop verbinden maar ik heb geen internet....
Waar kan dit aan liggen ?
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
586 messages
il y a 9 mois
Hey @Faecon ,
Dit kan om verschillende redenen zijn.
1. Is de datakaart reeds actief? Werkt deze naar behoren? Steek de datakaart anders eens in je GSM om te testen of het effectief werkt.
2. Als de datakaart actief is in een ander toestel, dan is het mogelijk dat de 4G instellingen in je TP-link niet correct zijn. Bij APN moet er mworld.be staan, MCC 206, MNC 10, verificatietype PAP. Hier https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-en-smartphone/online-instellen kun je de instellingen terug vinden en de uitleg per merk/model telefoon.
3. Indien het gaat over een data abonnement (Easy internet @ home) dan werkt deze enkel en alleen in een mifi router van Orange, namelijk een "Flybox" genaamd. Als het om een data kaart gaan die gelinkt is aan een mobiel abonnement, dan zou dit moeten werken.
Ik weet 100% zeker dat dit werkt in combinatie met dit toestel omdat ik iemand ken die hetzelfde toestel gebruikt op een werf om de camera's van wifi te voorzien.
4
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 9 mois
@Faecon goedemorgen,
heeft het antwoord van @Pletse je geholpen?
Zoja dan mag je dat aanvinken als oplossing accepteren.
0
streulma1987
Pisteur vétéran
•
42 messages
il y a 9 mois
De m7350 kan zéker met de extra surf kaartjes werken.
We hebben er zo een 5-tal in van die apparaatjes zitten.
2
0