annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zeer traag internet op 4G

Topic gestart op: 12-01-24 23h34

Antwoorden: 6 antwoorden

ebmns
Gewaardeerd verkenner

Zeer traag internet op 4G

OPGELOST

 4G verbinding op iPhone met 3 of meer streepjes voor signaal sterkte is de verbinding zeer instabiel en traag. Reset en opnieuw verbinden lost het probleem niet op.

Vandaag een speedtest uitgevoerd op Orange B 4G en download start haperig en start op 0,34 Mbps en komt uiteindelijk op 1,28 Mbps uit

Is er een probleem met Orange 4G internet?

In het buitenland is de verbinding wel snel : 30-40 Mbps

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ebmns
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 bedankt voor de hint. het zal waarschijnlijk met werken te maken hebben  Ik heb gezocht op werken bij Orange, en heb onderstaande pagina gevonden 

https://business.orange.be/nl/netwerkwerken

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@ebmns 

Heb je dit enkel in je woonplaats of ook op andere plaatsen waar je met regelmaat komt ? En dan bedoel ik niet het buitenland.

Het kan dat je op die ene plaats daar waar je dit probleem hebt werken zijn maar kan ook een technisch probleem zijn en zouden er al meerdere hetzelfde probleem moeten ondervinden.

Dat jij in het buitenland goede verbinding hebt doet in deze zeker al niet ter zake want dat is geen vergelijking.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ebmns
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uit uw reactie dat de trage  en instabiele mobiele netwerkverbinding met Orange niet normaal is. 

traag is is voor mij niet zo’n groot probleem, maar instabiel wel omdat regelmatig pagina’s niet laden of emails niet opgehaald kunnen worden 

dat het op andere plaatsen niet het geval zou zijn is mi niet relevant, want als ik daar niet verblijf gaat het mij niet helpen als het elders wel sneller is

ik heb aangegeven dar het in het buitenland wel snel is, zodat duidelijk is dar het niet aan mijn mobiele telefoon ligt

Als dit blijkbaar een bekend probleem is, wat gaat Orange hier aan doen en wanneer zal het opgelost zijn?

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ebmns 

Je ziet het totaal verkeerd.

In het buitenland is niet relevant dat hoef je niet aan te halen dat zijn andere operatoren die er niks mee te maken hebben.

Met een andere plaats bedoel ik andere stad en dat is in deze wel belangrijk. Als je daar ook problemen ondervindt kan het je simkaart zijn of je toestel. Maar dat is zelf uit te testen door eventueel een andere simkaart te gaan halen in een shop.

Als er storingen in de buurt zijn moet je dat eens bekijken , opzoeken via Google. https://allestoringen.be/storing/orange/

Heb dit nu voor je gedaan maar hier altijd eens nakijken.

Als er aanhoudende problemen zijn en je hebt de simkaart ook al eens vervangen bel eens de klantendienst. Daar kun je deze problemen aangeven zodat dit achterliggend op technisch gebied nagekeken kan worden. Het is niet zo als er een storing is dat er ook maar iemand is die dit door geeft. kan goed zijn als je belt en er is een algemene storing achteraf dat je de enige bent die dit heeft doorgegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ebmns
Gewaardeerd verkenner

Sorry dat ik het verkeerd zie. 

Hoe kan im de eSim in de iPhone vervangen? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen