annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verbindingen: gemiste oproepen

Topic gestart op: 18-09-18 17h44

Antwoorden: 2 antwoorden

sabribchari
Rekruut scout

Slechte verbindingen: gemiste oproepen

ik heb een klein vraagje hoe kan het zijn dat ik nog geen 2 straten van een orange shop geen verbinding heb ?, Op stations ook niet. En bellen is blijkbaar ook niet meer mogenlijk: elke persoon die mij probeerd te bellen krijgt me niet aan de lijn enkele minuten later krijg ik dan een melding dat ik een gemiste oproep heb.... aub een beetje hulp

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@sabribchari  schreef:

ik heb een klein vraagje hoe kan het zijn dat ik nog geen 2 straten van een orange shop geen verbinding heb ?, Op stations ook niet. En bellen is blijkbaar ook niet meer mogenlijk: elke persoon die mij probeerd te bellen krijgt me niet aan de lijn enkele minuten later krijg ik dan een melding dat ik een gemiste oproep heb.... aub een beetje hulp


Hallo @sabribchari,

Ik heb je bericht verplaatst naar "mobiel", daar kunnen andere Tribers én niet te vergeten onze Grote Wijze @Totem je verder helpen :-)!

Tribegroetjes

Assia

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@sabribchari

Misschien een probleempje met de interne antenne van uw foon? Dat kun je testen door uw simcard eens in een andere foon te steken en op dezelfde locaties nog eens te kijken hoe sterk of zwak het signaal daarmee is. Is er een groot verschil, uw foon eens binnendoen voor nazicht/herstelling.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen