Profil de timsacre

Pisteur confirmé

• 

4  messages

dimanche 22 juillet 2018 11:06

Voice over WiFi op Samsung Galaxy S8

Heeft er iemand meer informatie over wanneer Voice over Wifi beschikbaar wordt op Samsung Galaxy s8 in België?

Orange heeft ongeveer zes weken geleden gecommuniceerd dat de S7 compatibel is en de S8 "snel zal volgen"...

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Heeft er iemand meer informatie over wanneer Voice over Wifi beschikbaar wordt op Samsung Galaxy s8 in België?

Orange heeft ongeveer zes weken geleden gecommuniceerd dat de S7 compatibel is en de S8 "snel zal volgen"...

Ugh @timsacre,

Het regent kleurrijke pluimen, beste aspirant verkenner!

Vanaf volgende week kan jij met je toestel de Samsung Galaxy S8 volop genieten van de wondere krachten van Voice over Wifi!

🦅 Totems Saluut 🦅

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Helaas, ik heb nog steeds geen update gekregen. Geen voice over Wifi hier. 😞

Pisteur vétéran

• 

74  messages

je kan ook je update forceren op je toestel. Gewoon even snuisteren in je instellingen

Is het intussen ok?

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Neen de instelling staat er nog steeds niet tussen. Ik heb al eens een factory reset gedaan, en heb de laatste nieuwe software update geïnstalleerd. Zonder resultaat.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Neen de instelling staat er nog steeds niet tussen. Ik heb al eens een factory reset gedaan, en heb de laatste nieuwe software update geïnstalleerd. Zonder resultaat.

Ugh @timsacre,

De Samsung Galaxy S8 is een compatibel toestel, dus bellen via wifi zou mogelijk moeten zijn.

Indien niet, aarzel zeker niet om de hulp in te schakelen van onze Orange-stamleden. Zij spitten dit graag voor je uit.

Laat het pluimen regenen

🦊 Totems Saluut 🦊

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Dit probleem is eindelijk opgelost geraakt. Ik ben 1 keer naar een Orange winkel geweest en heb twee keer een case gelogd bij Orange, maar zij konden mij telkens niet helpen. Na lang zelf zoeken bleek dat ik een verkeerde software versie had van de service provider. Na een firmware flash met de juiste versie, gedownload van sammobile is het in orde gekomen: firmware van Luxemburg (LUX) voor de SM-G950F. Ik had de versie van België. Vermoedelijk nog een cadeautje van Proximus, er was een Proximus simkaart geleverd bij mijn toestel... 

Loading...