annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aantal masten 4G

Topic gestart op: 18-03-19 18h26

Antwoorden: 2 antwoorden

fransken
Gewaardeerd verkenner

Aantal masten 4G

OPGELOST

Op heel veel plaatsen hebben we een zeer goede bedekking van het netwerk

toen ik vandaag in de file stond dacht hoe doe ze dat, om iedereen zo een goed netwerk te geven

daarbij kwam ik bij de vraag hoeveel 4G masten zij er in zo netwerk, 1000,; 2000, heeft iemand een idee

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@fransken u kan altijd eens kijken op zendmasten.be 

Daar staan toch ongeveer het aantal zendmasten op per provider , en u kan het ook per stad op zoeken of zien waar u woont of u een goede dekking heeft. Dit zijn natuurlijk maar een paar cijfers dus of de aantallen exact kloppen kan ik u niet zeggen. Totaal zouden we een 12.000 zendmasten hebben waaronder 4600 van Orange dit is uiteraard door het land gezien. Ook kan u zien of dat er masten in aanvraag zijn om te bouwen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
ghostboy
Ervaren verkenner

Het exacte aantal kan ik je niet zeggen MAAR kan je wel verzekeren dat qua capaciteit orange de 2de beste is. Het is heel zelde dat je in een overbelade netwerk zit tenzij je naar festivals gaat als pukkelpop , werchter etc ....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@fransken u kan altijd eens kijken op zendmasten.be 

Daar staan toch ongeveer het aantal zendmasten op per provider , en u kan het ook per stad op zoeken of zien waar u woont of u een goede dekking heeft. Dit zijn natuurlijk maar een paar cijfers dus of de aantallen exact kloppen kan ik u niet zeggen. Totaal zouden we een 12.000 zendmasten hebben waaronder 4600 van Orange dit is uiteraard door het land gezien. Ook kan u zien of dat er masten in aanvraag zijn om te bouwen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen