annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie simkaart

Topic gestart op: 09-01-21 10h33

Antwoorden: 5 antwoorden

TomOnraedt
Aspirant verkenner

Activatie simkaart

4 dagen geleden m'n abonnement op Orange gezet, ik kwam van proximus. Nog steeds is mn nummer niet geactiveerd, de status blijft op 'in behandeling' staan. Nochtans zou het à la limite 48 uur duren. Al in 2 orange winkels geweest en aan telefoon gehangen met de klantendienst, mr iedereen houdt z'n paraplu op en kan me niet helpen. Ik word er stilaan ambetant van en wil een dringende fix.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@TomOnraedt 

Ook ik ben recent van Proximus naar Orange gegaan dus ik kan jou eventueel mijn kick-off verhaal meedelen om u een idee te geven hoe het bij mij gelopen is. Kan jij misschien meer vertellen wat van mail, sms of van onderstaande stappen reeds ontvangen of uitgevoerd zijn geweest?

Hierbij mijn ervaring. 

29/12/2020: abbo via Orange site aangevraagd via de website van Orange zelf. Enkele minuten later krijg je een mail van wat je besteld hebt met bestelnummer.

30/12/2020: mail gekregen dat de bestelling (Sim kaart) wordt klaargemaakt en ‘s avonds al een nieuwe mail dat de Sim kaart werd opgestuurd.

31/12/2020: Sim kaart ontvangen in de brievenbus.

01/01:2021: Ik heb de Sim kaart geactiveerd. Kreeg wat later sms:  Orange-info: je netwerkoverdracht van Proximus naar Orange is begonnen. Schakel je gsm uit zodra je de verbinding verliest en plaats je Orange simkaart er in. Zet je gsm na 30 minuten weer aan.

Heb je de Sim kaart al geactiveerd via de link:

www.orange.be/activeren

02/01/2021: Het netwerk Proximus is die dag plots weggevallen en daarna wissel ik de Sim kaart voor die van Orange. Gsm wel eens volledig afgezet en na half uur terug opgezet zoals in sms stond en had dan het Orange netwerk. Ook alles was vanzelf ingesteld en alles werkte direct na eens testen. Zowel bellen, mobiele data als sms. Krijgt dan mail van status is uitgevoerd.

Tot slot heb ik nog een dag of 2 bezig geweest met zaken te activeren. Zo kon ik niet direct visual voicemail activeren want dit duurt een paar dagen tegen dat dit in je opties verschijnt in de klantenzone. Ook Orange Thank You duurt enkele dagen vooraleer je toegang hebt.

Ik kan voorlopig alleen maar positief zijn.

p.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Josette
Wijze
Wijze

@Lotus-3C  bedankt voor je duidelijke uitleg.

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Ja dat kan soms even duren , soms is het in half uurtje al in orde , soms duurt het een dag ...

Groeten,

bigMODDER

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@TomOnraedt  goedemiddag,

van mij krijg je deze:

 

Tagnieuw.jpg

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen