annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Antivirus programma

Topic gestart op: 03-03-24 21h25

Antwoorden: 4 antwoorden

Noedel_123
Aspirant verkenner

Antivirus programma

Hallo allemaal !

Momenteel nog klant bij Telenet, maar zou graag willen omschakelen naar orange. Echter heeft mijn vriendin een panische angst voor virussen. Bij Telenet wordt er iets geïnstalleerd op de modem om zo het thuis netwerk te beveiligen, verder hebben deze ook safespot. Ze voelt zich hierdoor een stuk beter/veiliger online.

Om toch te kunnen omschakelen naar orange, hebben jullie tips voor een goede antivirus ? Dit mag trouwens betalend zijn.

 

Alvast bedankt !

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

@Noedel_123 

Ik heb er in de bijna 5 jaar Orange geen problemen mee gehad.  

Gebruik gewoon het windows anti-virus programma op mijn computers dat wel verwittigt bij bepaalde sites

Ook een gewoonte van niet zo maar op alles te klikken.  

Kunt ook de Orange modem in bridge zetten en je eigen router gebruiken, een asus vb Dit zijn de beste antivirus routers van nu | ID.nl

 

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

Ik zelf heb geen fisyken antivirus meer maar ik gebruik Guardio.

Dat is een adon in chrome of in ander chrome gebaseerde browsers.
Meer info vind je hier: https://guard.io/

Ook heb ik de dns settings van de modem aangepast naar 1.1.1.2 en 1.0.0.2.
Meer info over deze dns vind je hier: https://1.1.1.1/family/

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Noedel_123  een goedemorgen,

wij persoonlijk werken al meer dan 10 tallen jaren met de

betalende Norton 360 + Norton Utilities Ultimate.

Voor ons gaat ook de veiligheid op kop. Zeer tevreden over.

Nooit problemen gehad.

Er zijn er ook die gratis zijn maar daar zijn wij géén voorstander van.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Zelfs met antivirus kun je nog "vuiligheid" binnenhalen. Je verstand gebruiken en je geraakt ook al heel ver!
Eens computerlessen volgen kan soms een beter effect hebben dan een antivirus. Ik bedoel hier niks verkeerd mee hoor, is enkel een tip ik geef. 

Kleine tip ivm Norton, heel goed maar kan kostelijk zijn. Als je een abonnement neemt, zeg die jaarlijks op met als reden "te duur" en magie magie, je krijgt een mooie korting als je je abonnement verlengd 😉.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen