Profil de shanavanh

Apprenti pisteur

• 

6  messages

jeudi 10 janvier 2019 12:12

Bellen via wifi werkt niet

Er komt steeds op te staan "Neem contact op met orange b" 

Heb ook alle stappen uitgevoerd die op de pagina staan + in een andere topic dat ook problemen had met dit.

Chef pisteur

• 

105  messages

il y a 7 ans

Met welk toestel probeer je dit te doen?

Apprenti pisteur

• 

6  messages

Met de iphone X en heb een dolfijn abbo

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@shanavanh al geprobeerd met de ipnone ,

Instellingen -----> telefoon -----> bellen via wifi aanzetten

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@shanavanh ook even een kleine update doen is wel belangrijk ,

instellingen ----> algemeen ---> info over het toestel aanzetten en dan even wachten dan kan er een update binnenkomen van de simkaart. Zodra deze gedaan is kan u de eerst genoemde stappen volgen.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@shanavanh

Als je alles juist hebt gedaan volgens de procedure en de instellingen staan juist, zou ik de klantendienst contacteren, zoals de boodschap eigenlijk zegt. Wie weet is er iets mis op hun niveau.

Apprenti pisteur

• 

6  messages

Alle updates zijn uitgevoerd. Komt nog steeds op te staan dat ik orange moet contacteren

Guerisseur confirmé

• 

363  messages

il y a 7 ans

@shanavanh  is "Ipsec Pass Through" ingeschakeld op je router ?
Op de Orange router vind je deze instelling terug onder "Jouw netwerk".

@patrick2  VoWiFi werkt overal in België, niet enkel via Orange internet.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Jerre ik kan bevestigen dat het niet zo is , als ik bij vrienden ben of de geburen werkt het niet. Heb ik ondervonden terwijl mijn Iphone thuis perfect werkt hiermee.

Guerisseur confirmé

• 

363  messages

@patrick2  Orange VoWiFi werkt zelfs op een WiFi verbinding in het buitenland.
https://www.orange.be/nl/blog/bellen-wifi-5-dingen-die-je-moet-weten

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Jerre de linkjes ken ik allemaal he , ik kijk dagelijks op de website van dergelijke dingen en providers. Maar toch werkt het niet als ik bij vrienden ben of de geburen. Geef daar dan een oplossing voor, gsm is up to date , anders werkt het thuis niet , dus waar zit dan de fout ? ben technische genoeg om dingen te weten en test veel dingen uit ook bij vrienden om achter bepaalde dingen te komen. Wil niet beledigend of dergelijke overkomen maar als ik zeg dat het daar niet werkt heb ik niet veel aan die link die ik al ken.

Chef pisteur

• 

105  messages

Ik kan ook bevestigen dat overal waar er wifi is ik vowifi heb van Orange. Zelfs in frankrijk op een hotspot. Werkt moeiteloos.

Wat mogelijke oorzaak kan zijn Patrick voor jouw probleem is dat het wifi netwerk geen betere kwaliteit biedt dan de 4G verbinding op die plaats. Waardoor de gsm alsnog voor de gewone connectie kiest. Maar dat heeft natuurlijk niks meer te maken met dit topic en de probleemstelling.

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

il y a 5 ans

Bellen via WIFI werkt niet met alle abonnement-formules van Orange.

Ik had zelf “Dolfijn” en pas bij overschakeling naar “Go Light” werkte - na een paar dagen - “Bellen via WIFI”.

Loading...