annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De nieuwe Femtocell 3G

Topic gestart op: 09-11-20 12h20

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

De nieuwe Femtocell 3G

OPGELOST

@Totem  ik lees net iets heel interessant op de website namelijk de nieuwe Femtocell 3G. 

Zelf hebben wij thuis nu de Femtocell voor de ontvangst omdat thuis anders een slecht ontvangst is maar nu is dat dus opgelost met die Femtocell. Maar deze ondersteund geen mobiele data enlees net dus dat de Femtocell 3G wel mobiele data ondersteund. 

Krijgen wij als klant dan een nieuwe toegestuurd of komt er een update op de bestaande Femtocell dat het als nog 3G ondersteund? En gaat de Femtocell 3G in de toekomst ook 4G ondersteuning bieden ? 

https://www.orange.be/nl/blog/je-netwerk-huis-versterken-de-femtocell-de-oplossing

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

De alleroudste teksten zijn idd weg, dat was trouwens het artikel dat door Céline R geschreven was en haar naam staat ook bij het nieuw artikel.

Wat ik wel nog gevonden heb:

Femtocell

De Femtocell versterkt het Orange-netwerk in huis. Zo kan iedereen in het hele huis zorgeloos bellen en sms’en. Je gsm moet 3G-compatibel zijn.

Hoe bestellen?

Bel 5000 om na te gaan of je in aanmerking komt voor dit toestel.

 

Ook die laatste zin is anders. In de nieuwe tekst staat dat je moet bellen om een exemplaar aan te vragen. er staat dus niet meer dat je niet zomaar eentje kunt vragen. Men test eerst of je wel echt een nodig hebt. Vroeger toch ...

Je kan met de zoekmachine ook verschillende posts over de FemToCell vinden op Tribe. Daar staat ook meer dan eens in dat je er 3G mee hebt in huis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik heb ook de "oude" FemToCell" en die ondersteunt toch al 3G? Wat is er dan nieuw aan de "nieuwe"?

Het was immers van in den beginne geweten dat wanneer je een FemToCell in huis haalde dat uw telefonie wel heel goed werkte, maar data was beperkt tot 3G .... Op mijn foon staat dan een H ipv 4G op het schermpje.

Ik zou inderdaad ook een FemToCell 4G begroeten, maar dat is er dus nog niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ons was toch meegegeven dat onze 'oude Femtocell ' geen 3G ondersteuning kon bieden ? Of ik ben nu helemaal mis. 

Ik heb dit altijd gedacht eerlijk te zijn vandaar ook mijn post. Maar nu door het nieuwe artikel te lezen staat erbij dat deze ook mobiele data ondersteund. Vandaar denk ik dan ook de verwarring want heb net eens gezocht en in wat oudere teksten staat het er niet duidelijk bij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

De alleroudste teksten zijn idd weg, dat was trouwens het artikel dat door Céline R geschreven was en haar naam staat ook bij het nieuw artikel.

Wat ik wel nog gevonden heb:

Femtocell

De Femtocell versterkt het Orange-netwerk in huis. Zo kan iedereen in het hele huis zorgeloos bellen en sms’en. Je gsm moet 3G-compatibel zijn.

Hoe bestellen?

Bel 5000 om na te gaan of je in aanmerking komt voor dit toestel.

 

Ook die laatste zin is anders. In de nieuwe tekst staat dat je moet bellen om een exemplaar aan te vragen. er staat dus niet meer dat je niet zomaar eentje kunt vragen. Men test eerst of je wel echt een nodig hebt. Vroeger toch ...

Je kan met de zoekmachine ook verschillende posts over de FemToCell vinden op Tribe. Daar staat ook meer dan eens in dat je er 3G mee hebt in huis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  nu nog een update dat deze ook 4G compatibel is dan is het compleet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen