Pisteur vétéran
•
11K messages
De nieuwe Femtocell 3G
@Totem ik lees net iets heel interessant op de website namelijk de nieuwe Femtocell 3G.
Zelf hebben wij thuis nu de Femtocell voor de ontvangst omdat thuis anders een slecht ontvangst is maar nu is dat dus opgelost met die Femtocell. Maar deze ondersteund geen mobiele data enlees net dus dat de Femtocell 3G wel mobiele data ondersteund.
Krijgen wij als klant dan een nieuwe toegestuurd of komt er een update op de bestaande Femtocell dat het als nog 3G ondersteund? En gaat de Femtocell 3G in de toekomst ook 4G ondersteuning bieden ?
https://www.orange.be/nl/blog/je-netwerk-huis-versterken-de-femtocell-de-oplossing
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 5 ans
@patrick2
Ik heb ook de "oude" FemToCell" en die ondersteunt toch al 3G? Wat is er dan nieuw aan de "nieuwe"?
Het was immers van in den beginne geweten dat wanneer je een FemToCell in huis haalde dat uw telefonie wel heel goed werkte, maar data was beperkt tot 3G .... Op mijn foon staat dan een H ipv 4G op het schermpje.
Ik zou inderdaad ook een FemToCell 4G begroeten, maar dat is er dus nog niet ...
7
0