annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Femtocel mogelijk met andere internetprovider?

Topic gestart op: 20-09-18 19h07

Antwoorden: 26 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Femtocel mogelijk met andere internetprovider?

OPGELOST

Ik heb eens een vraagje, kan het antwoord zo meteen niet eenduidig vinden op de website.

Zo een femtocel, om het telefoonsignaal binnenhuis te verbeteren als de Orange mast te ver weg staat of de woning te goed geïsoleerd is, die moet dus simpelweg met UTP kabel via de modem aan het internet aangesloten worden.

Nu de vraag: die femtocel is uiteraard specifiek voor Orange, maar volstaat het dat alle gezinsleden een Orange abonnement hebben om dat te laten werken, of moet de internetverbinding ook van Orange zijn? Met mijn gezond boerenverstand zou ik zeggen dat elke snelle en stabiele internetverbinding OK is, zolang de servers van Orange maar bereikt kunnen worden, maar is dat ook zo of werd er softwarematig een beperking ingebouwd?

Los daarvan, dient zo een femtocel betaald te worden of is die service gratis voor particulieren in geval van slechte ontvangst Orange signaal thuis?

Ik ben eens benieuwd Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 de femtocel is gratis voor particulieren en kan via de 5000 of social media aangevraagd worden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 ANTWOORDEN 26
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 heb eens rond gekeken maar daar vind ik niks over terug ook niet op de website 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Kweetet .. Daarom dat ik ook hier de vraag stel Smiley Knipoog

Misschien eens @TomN of @Totem of @AssiaA mentionen om wat aandacht te trekken  Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 de femtocel is gratis voor particulieren en kan via de 5000 of social media aangevraagd worden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Aha dat is heel goed nieuws !! Smiley Erg vrolijk

Gij hebt blijkbaar goede relaties en/of bronnen, want ik heb daar nergens iets van gevonden Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 had een topic gevonden hier en daar stond letterlijk het antwoord in 

Moderator
Moderator
 

 

Als ik dit opzoek vind ik volgende website terug: https://business.orange.be/nl/business-oplossingen/indoor-coverage

Dit lijkt me een versterker voor grotere bedrijven. Is dit dan ook wel mogeljk voor de particulier (of zelfstandigen)?

Alvast bedankt!

 @RubenW

Het is geheel gratis als particulier. De installatie doe je zelf (aan de hand van begeleidende instructies). 
Je kan hiervoor best de klantendienst contacteren, die helpen je graag verder. 🙂

Groetjes,

RubenW

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen