Profil de Dami

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

vendredi 3 avril 2020 18:22

Geen SIM Kaart

Allen

net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ...

wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ... 

mijn teleurstelling is al groot ...

mvg

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Dami  als je de Flybox vandaag besteld hebt dan moet alles nog binnen komen. Maar als je Flybox al geleverd is kan het zijn dat je simkaart iets later komt.Je kan ook via messenger sturen en je vraag stellen. Die zullen je vanzelf antwoorden door bericht terug te sturen.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Bedankt Patrick

ik heb geen Facebook, dus dat gaat niet. 
ik begrijp ook niet waarom dit nergens vermeld wordt, waarom niemand iets weet, waarom niemand gewoon kan zeggen: ja meneer, ik zie u ordernummer, uw bestelling is geregistreerd en afhankelijk van de post wordt het binnen paar dagen geleverd ... 

wanneer zij mij doorschakelen om te annuleren, en vervolgens afleggen, dan begrijpt u dat het niets met Corona, product of dergelijk meer te maken heeft ...

flybox werd vandaag geleverd, ook al staat er 48u op de website, tot daar, maar nu ook nog de simkaart apart, zonder toelichting of uitleg, kom op, time to shine Orange !

 

mvg

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Dami  tja klantendienst .... heb er jaren gewerkt , wel op business niveau dus dat was iets meer technisch en heel andere klanten. En nee het gaat niks te maken hebben met corona crisis. 

Waarom de simkaart apart wordt verstuurd weet ik ook niet precies hoor. Misschien uit reden van fraude maar anders geen idee.

Ik hoop enkel dat het vlug opgelost is want op deze manier ga je er niks aan hebben. 

 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Merci Patrick!

weet je of de flybox met Sim van om het even welke operator werkt of exclusief met Orange?

mvg

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Dami  ik weet dat de Flybox ook werkt met een andere provider dus geen probleem. 

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Beste, 

Dezelfde probleem.Laat het maar weten als u iets gehoord van hen hebt.

Heb meermaals gebeld en werd niet doorverbonden met de juiste dienst.

Ik ben erg teleurgesteld, mijn verbruikdata via de gsmabonnement is heel groot.

 

Met vriendelijke groeten  

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@ASSI  misschien proberen via messenger om contact te zoeken met het webcare team ? denk dat het dan wel wat sneller gaat als dat je moet wachten.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Bedankt @patrick2 voor uw reactie .Wat bedoelt u met webcare team?

  • Alvast bedankt 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@ASSI  de mensen achter messenger ( FB ) of twitter zijn de mensen van het WebCare team. Dus online een berichtje sturen en zij zorgen ervoor dat de juiste vraag bij de juiste dienst komt. Kan zijn dat ze je ook direct kunnen helpen dat ze bepaalde bevoegdheden hebben om als nog het probleem op te lossen.

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

zelfde probleem hier. Hoe snel is de sim aangekomen? Nog acties ondernomen?

 

Loading...