Profil de Sveke

Chef pisteur

 • 

82  messages

mardi 9 février 2021 06:23

Geen service

Goedemorgen! Heb jullie hulp nodig. Sinds gisteren verschijnt er op mijn smartphone ‘Geen service’. Ik kan dus niet meer bellen en berichten sturen/ontvangen. Enkel via WiFi kan ik op het internet. Als ik naar mijn instellingen ga en kies voor mobiel netwerk staat er niks. Er verschijnt wel een pop-up waarin vermeld wordt dat er een update vereist is om mijn mobiele data terug te kunnen gebruiken.Gisteren heb  ik een paar uur bezig geweest om de nieuwe update te installeren. Maar nog steeds geen service Mijn Sim kaart werkt wel bij de smartphone van mijn man. Iemand enig idee wat het probleem is? Groetjes Sveke

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Sveke goedemorgen,

kan je niet in je klantenzone kijken om te zien wat je op je kaart hebt?

https://www.orange.be/nl/e-services/login?TARGET=https%3A//e-services.orange.be/nl/home

En heb je een kaart voor de 2 toestellen of per toestel een simkaart?

Chef pisteur

 • 

82  messages

@Josette  In de klanten zone staat al mijn correcte gegevens. Ook kan ik nog zien dat ik nog niet alles opgebruikt heb. Raar hé...

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Sveke  

Dus je simkaart werkt wel in een ander toestel maar niet in dat van je zelf ? 

Heb je het toestel ook al eens geheel gereset ?  Dat betekend wel dat je alles er af haalt dus je apps je instellingen alles wat je maar ooit erop en ingesteld hebt.

 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Probeer eens het omgekeerde: de sim van uw man in uw foon

Als dat ook niet werkt, is het de simkaartlezer van uw foon die defect is.

Chef pisteur

 • 

82  messages

@patrick2  Ja met de smartphone van mijn man, kan ik berichten sturen en bellen.  Gisteren heb ik mijn gsm terug naar fabrieksinstellingen gezet en daarna een reservekopie via mijn laptop terug op mijn gsm geplaatst.  Maar nog steeds niks.

 

Chef pisteur

 • 

82  messages

@Cdt24801 Dat zal ik vanavond zeker eens proberen.  Als het zo zou zijn, zal ik een nieuwe smartphone moeten aanschaffen. 😔

4.4K  messages

il y a 4 ans

Echt raar , ik heb al wel gehoord van defecte simkaart , maar van een simkaartlezer die defect is nog nooit eigenlijk ..

 

Groeten,

bigMODDER

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Anonymous 

Ik wel hoor, al meegemaakt met de foon van mijn madam.

Loading...