Profil de Demuysere

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

samedi 21 mars 2020 08:01

Geen service

Nog iemand problemen momenteel om berichten te sturen é.a. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Demuysere  heb net eens een kleine test gedaan maar geen enkel probleem hier. Kan je buiten berichten om niet sturen ook niet bellen dan of geen oproepen ontvangen ? Dus je ziet dan ook geen Orange staan op je toestel maar gewoon geen service ? 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Hier ook geen probleem.

Start hem eens volledig opnieuw op?

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Wat betreft uw vraag over "Orange zien staan": dat scheelt van foon tot foon. Op mijn reserve gsm, nog een gewone gsm, staat dat daar inderdaad altijd. Maar op mijn smartfoon staat dat daar enkel als het vergrendelscherm zichtbaar is. Eenmaal unlocked staat daar enkel nog het uur. Geen provideraanduiding meer te zien.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  dat klopt helemaal dat is inderdaad niet overal op elke foon te zien. Op mijn toestellen gelukkig wel . je kan het wel zien of je bereik hebt dan weet je of je wel of geen aansluiting hebt met Orange.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  dat klopt helemaal dat is inderdaad niet overal op elke foon te zien. Op mijn toestellen gelukkig wel . je kan het wel zien of je bereik hebt dan weet je of je wel of geen aansluiting hebt met Orange.

Klopt, maar je moet dan wel zeker zijn dat je ergens bent waar Orange goed bereik heeft .. 😋

Zoniet trek je verkeerde conclusies ...

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  inderdaad geheel gelijk in. Want mijn tweede nummer telenet heb ik soms geen streepjes dus geen bereik op die plaats. 

Employé Orange

• 

571  messages

il y a 5 ans

Nog iemand problemen momenteel om berichten te sturen é.a. 

Hallo @Demuysere,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

il y a 5 ans

Kan ook aan de simkaart liggen beetje versleten mss je kan altijd een nieuwe gaan vragen 😊

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Demuysere 

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Loading...