annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm nummer

Topic gestart op: 26-06-23 01h14

Antwoorden: 3 antwoorden

Capouche
Rekruut scout

Gsm nummer

OPGELOST

Regelmatig wanneer ik word opgebeld krijgt men iemand anders aan de lijn en op bepaalde site's kan ik me niet registreren omdat mijn nr al door iemand anders is geregistreerd. 

Ook werd ik al meerdere keren opgebeld en is men verbaasd dat ze mij aan de lijn hebben...

Wat is hier de oorzaak van?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Capouche  goedemorgen,

dan ken je het best naar de winkel gaan of via deze pagina contact opnemen.

https://www.orange.be/nl/contact#/je-facturen-en-betalingen

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Capouche 

als je vraag is beantwoord geworden, 

mag je het antwoord als opgelost aanvinken, dank U.

Moeten wij niet alle berichten opnieuw nalezen, fijne avond. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Capouche ,

Ik heb het helaas ook al eens meegemaakt in het verleden. Een andere persoon had een nieuw nummer en had dus zijn nummer verkeerd "onthouden".
Mijn nr eindigt op 47 en zijn nummer op 74. Hij gaf telkens mijn nummer door aan vrienden en instanties en ik moest telkens zeggen dat ze moesten bellen naar de 74 ipv 47 😅. Dat kan dus een oorzaak zijn.

Wat het ook kan zijn; als je een nieuw nummer hebt gekregen van Orange dan kan dit zijn dat dit nummer ooit al eens in gebruik is geweest door iemand. Als een gsm nummer een bepaalde tijd niet meer in gebruik is geweest worden deze terug geactiveerd en kan dit gebruikt worden door een ander persoon.

Josette
Wijze
Wijze

@Capouche  goedemorgen,

dan ken je het best naar de winkel gaan of via deze pagina contact opnemen.

https://www.orange.be/nl/contact#/je-facturen-en-betalingen

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen