Apprenti pisteur
•
3 Messages
Ik blijf maar facturen ontvangen zelfs na opgezegd
In contact komen met jullie is bijzonder moeilijk blijkbaar, via contactcenter 5000 dan krijg je onvriendelijk personeel aan de lijn die je toch niet verder kan helpen.
Op 3 augustus laatstleden werd mijn contract stopgezet op mijn vraag.
Sindsdien blijf ik maandelijks aanrekeningen ontvangen welke ik betaalde. Ik ben dit stilaan kotsbeu !! Ik blijf niet betalen voor een dienst of nummer welke ik niet meer in gebruik is. Als ik de domiciliering stopzet zoals me reeds telefonisch werd aangeraden dan krijg ik aanmaningen en komen er kosten bij, schrijf ik over dan ontvang ik een maand later weer een factuur.... Ik heb het echt wel gehad met jullie praktijken.
Ik hoop op een spoedige oplossing en op contact van jullie zoniet ben ik genoodzaakt de ombudsdienst voor telecom nogmaals te contacteren en via daar dit op te lossen.
Graag reactie van orange
Solution acceptée
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 5 ans
@nicoderick goedemorgen,
het heeft géén zin hier gal te komen spuwen, wij zijn net als jij klant. En proberen
iedereen te helpen.
Je kan via Messenger van FB je bericht plaatsen bij Orange.
En hier kan je ook eens lezen gaan:
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/De-hulppagina-voor-iedereen/m-p/83894#M91
Succes.
0
Gregory
Sage
•
7.5K Messages
il y a 5 ans
@nicoderick
Eigenaardig - je nr zit nog altijd bij Orange - https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
1
0
Anonymous User
4.4K Messages
il y a 5 ans
@nicoderick
Heb je bevestiging gekregen dat je nummer is opgezegd? Toen ik mijn oude nummer had opgezegd kreeg ik via de post een bevestiging.
0
0
patrick2
Sage
•
11K Messages
il y a 5 ans
@nicoderick het is niet de bedoeling dat je hier open en bloot je gsm neer zet. Ik ga dan ook moeten vragen dat dit verwijderd gaat kunnen worden want het is een openbaar forum waar iedereen mee leest en dan heb ik het niet enkel over ons. Als het in verkeerde handen valt heb je prijs vandaar dat ik je informatie en je post ga laten aanpassen.
0
0
nicoderick
Apprenti pisteur
•
3 Messages
il y a 5 ans
Bedankt allemaal voor de antwoorden.
Ik had schriftelijk geen bevestiging ontvangen dat het nummer/abo was opgezegd.
Ik heb deze ochtend zoals Jossette schreef via email contact opgenomen met orange, het zou nu in orde moeten zijn volgens hun...
1
Alexander2022
Apprenti pisteur
•
4 Messages
il y a 3 ans
Orange laat me ook niet gaan…waarom?
vanaf 25.02.2022 mij internet abonement met flybox stopgezet.
Maar Orange blijft de rekeningen sturen en nu ook met bedreigingen om extra kosten erbij als ik ga voor internet gebruik vanaf 28.02.2022 en tot 27.03.2022 niet betalen.
Ondertussen, flybox vanaf 25.02.2022 is niet meer aangesloten en ik ben al lang verhuisd.
Wel, mij opinie over Orange is nu veranderd.
5
0