nicoderick's profile

Apprenti pisteur

 • 

3 Messages

mercredi 18 novembre 2020 06:10

Ik blijf maar facturen ontvangen zelfs na opgezegd

In contact komen met jullie is bijzonder moeilijk blijkbaar, via contactcenter 5000 dan krijg je onvriendelijk personeel aan de lijn die je toch niet verder kan helpen.

Op 3 augustus laatstleden werd mijn contract stopgezet op mijn vraag.

Sindsdien blijf ik maandelijks aanrekeningen ontvangen welke ik betaalde. Ik ben dit stilaan kotsbeu !! Ik blijf niet betalen voor een dienst of nummer welke ik niet meer in gebruik is. Als ik de domiciliering stopzet zoals me reeds telefonisch werd aangeraden dan krijg ik aanmaningen en komen er kosten bij, schrijf ik over dan ontvang ik een maand later weer een factuur.... Ik heb het echt wel gehad met jullie praktijken.

Ik hoop op een spoedige oplossing en op contact van jullie zoniet ben ik genoodzaakt de ombudsdienst voor telecom nogmaals te contacteren en via daar dit op te lossen.

Graag reactie van orange

Solution acceptée

Sage

 • 

7.4K Messages

il y a 5 ans

@nicoderick  goedemorgen,

het heeft géén zin hier gal te komen spuwen, wij zijn net als jij klant. En proberen

iedereen te helpen. 

Je kan via Messenger van FB je bericht plaatsen bij Orange.

En hier kan je ook eens lezen gaan:

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/De-hulppagina-voor-iedereen/m-p/83894#M91

Succes.

Sage

 • 

7.5K Messages

il y a 5 ans

@nicoderick 

Eigenaardig - je nr zit nog altijd bij Orange -  https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

 

4.4K Messages

il y a 5 ans

@nicoderick 

Heb je bevestiging gekregen dat je nummer is opgezegd? Toen ik mijn oude nummer had opgezegd kreeg ik via de post een bevestiging. 

Sage

 • 

11K Messages

il y a 5 ans

@nicoderick  het is niet de bedoeling dat je hier open en bloot je gsm neer zet. Ik ga dan ook moeten vragen dat dit verwijderd gaat kunnen worden want het is een openbaar forum waar iedereen mee leest en dan heb ik het niet enkel over ons. Als het in verkeerde handen valt heb je prijs vandaar dat ik je informatie en je post ga laten aanpassen. 

Apprenti pisteur

 • 

3 Messages

il y a 5 ans

Bedankt allemaal voor de antwoorden.

Ik had schriftelijk geen bevestiging ontvangen dat het nummer/abo was opgezegd.

Ik heb deze ochtend zoals Jossette schreef via email contact opgenomen met orange, het zou nu in orde moeten zijn volgens hun...

Sage

 • 

7.4K Messages

@nicoderick  bedankt voor je antwoord dan mag

deze topic als opgelost aanvinken als je zin hebt.

Nog een fijne avond.

Apprenti pisteur

 • 

4 Messages

il y a 3 ans

Orange laat me ook niet gaan…waarom?

 

vanaf 25.02.2022 mij internet abonement met flybox stopgezet.

 

Maar Orange blijft de rekeningen sturen en nu ook met bedreigingen om extra kosten erbij als ik ga voor internet gebruik vanaf 28.02.2022 en tot 27.03.2022 niet betalen.

 

Ondertussen, flybox vanaf 25.02.2022 is niet meer aangesloten en ik ben al lang verhuisd.

 

Wel, mij opinie over Orange is nu veranderd.

Sage

 • 

11K Messages

@Alexander2022 

Als je ergens iets stop zet een abonnement dan kan het wel zijn dat je nog ergens iets moet betalen. Je moet echt dringend je factuur nakijken en zien vanaf welke datum tot welke datum je wordt aangerekend. Die periode dien je wel te betalen ook al heb je eerder iets stop gezet dat maakt niks uit. Dat is een betalende periode en moet je betalen. Moest het zijn dat je te veel zou hebben betaald voor die periode dan zal Orange je het geld via een creditnota terug storen. Maar meestal is dit niet zo en klopt je factuur.

Apprenti pisteur

 • 

4 Messages

Bedankt, Patrick2,

kort: op 25.02.2022 mij internet abonement met flybox stopgezet.

Betaling voor internet van 28.01.2022 tot 25.02.2022 was gedaan op 18.03.2022.

Nu wilt Orange dat ik ook voor de volgende maand van 28.02.2022 tot 27.03.2022 betaal.

Als binnen 3 dagen geen betaling ontvangen dan extra 10 eur toerekenen.

 

Dus spijtig genoeg Orange weet precies dat factuur niet klopt. En hebt al mijn aanvraag ivm ontvangen.

 

Genegeerd. Oke.

 

Nu stuur ik ernog eens maar morgen ga ik een klacht indienen.

 

Groetjes, Alexander

Sage

 • 

11K Messages

@Alexander2022 

Ok duidelijk maar je weet toch dat je een maand op voorhand betaald ? Dus je nieuwe factuur is kloppend en zal je dan moeten betalen. 

Je hebt de eerste periode betaald correct maar die van 28-02 to 27-03 is dan ook correct omdat je een maand op voorhand betaald.

Apprenti pisteur

 • 

4 Messages

bedankt, maar laat me het goed begrepen... Mijn stopzetting aanvraag was op 26.01 bevestigd(email en gebelt) en vanaf 25.02 stopgezet en geen meer internet diensten geleverd. Waarom moet ik dan vanaf 28/02 tot 27.03 voor internet diensten betalen als heb ik die nooit ontvangen? Voorhand of achterhand vind ik nie belangrijk. Factuur is op basis van levering van internet diensten gemakt. Of niet?

 

Sage

 • 

11K Messages

@Alexander2022 

Ok je hebt dus wel effectief alles stop gezet op 26-01 en niet op 25-02 ? Als dat zo is dan is de factuur van 28-02 niet relevant want die maand heb je geen internet meer. 

Dan moet de facturatie dienst dit bekijken en je de oplossing bieden want dat kunnen wij sowieso niet. 

Loading...