annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MS lag bij spelen League of Legends

Topic gestart op: 23-07-23 21h35

Antwoorden: 27 antwoorden

Alexanders
Gewaardeerd verkenner

MS lag bij spelen League of Legends

OPGELOST

Sinds maandag 17/07 houdt zich een probleem aan als je Orange klant bent en graag eens League of Legends speelt.
Wat vroeger gewoon een ping van 37-40 was is nu een ping van 40 die naar 20 dropt, opnieuw stijgt en als deze de mark van 35 ping overschrijdt, verlies je een seconde volledige verbinding. Dit herhaalt zich iedere 10 seconden.
De ms met Orange abonnement was al niet fantastisch, maar dit heeft toch wel de finale gewonnen.
Iedereen die ik ken en Orange klant is, heeft ditzelfde probleem.
Met een vpn spelen blijkt dit op te lossen, maar ik ga geen €12,95/maand betalen voor een issue die aan de provider ligt.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Er was een probleem, maar dat is inmiddels opgelost 🙂
Kan je bevestigen dat je geen probleem meer hebt?

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

27 ANTWOORDEN 27
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

@mmaes1234 Top 🙂

Pletse
Gewaardeerde genezer

Even voor alle duidelijkheid, er zitten hier geen Orange medewerkers op dit forum! Dus zolang je geen contact neemt met de klantendienst mag je hier nog 101 berichten posten, het zal niks uitmaken.
Dit is een forum voor klanten die onderling ervaringen willen delen en elkaar oplossingen aanreiken uit eigen expertise. Als er iemand een bericht post of op je post antwoord, dan zijn dit klanten zoals jij en ik en dus geen medewerkers. 😅

0 pluimen
QuinnFX
Ervaren verkenner

Aha, dankje voor de duidelijkheid. Ik wou contact opnemen met de klantendienst maar ik werd naar hier doorverwezen omdat het alleen telefonisch kon en beeld je even in dit telefonisch uitleggen aan een customer support medewerker 😛 Ik hoop alleszins dat het de aandacht trekt van Orange aangezien het een grootschalig probleem is.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Als je een lange of complexe uitleg moet geven heb ik gemerkt dat je dit best via Messenger doet op de FB pagina van Orange.. 

Typ alles in 1 bericht met eventueel een screenshot erbij, dus geen 10 zinnen verdeeld over 5 verschillende berichten 😂.

Anonymous
Niet van toepassing

Beste Mensen, 

Het lijkt me sterk dat een VPN zou helpen om een stabiele ping te hebben, maar dat doet er nu niet toe. Het is ook erg opvallend dat er problemen zijn met Valorant en met LOL. Ze zijn allebei van RIOT games. Andere games werken wel normaal, bijvoorbeeld via STEAM. 

Daarnaast vind ik ook dat je gewoon moet stoppen met LOL, is gewoon echt geen leuk spel 😛 

Ik raad sowieso alle gamers aan om gebruik te maken van een public ip adres. Dit kan je krijgen door in te loggen op de modem. Je kan onder de modem een sticker vinden waar de link en wachtwoord staat op in te loggen op de modem interface. 

Daarna kies je voor de tab bovenaan voor "Your local network of Jouw lokaal netwerk" |
Klik daarna op de (licht grijze letters) "Poort openen"

Je krijgt een melding. Daarna klik je simpelweg op het orange knopje "Openbaar IP". Nadat je dit hebt gedaan moet je je modem nog eens een keer opnieuw opstarten en heb je een public ip.

Hiermee zorg je ervoor dat je modem beter verbinding kan maken met externe servers waardoor je verbinding met de RIOT server ook zal verbeteren. 

Als dit niet werkt, moet er een oplossing komen tussen Orange en RIOT games zelf.

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen