annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onderhoud op 20/04

Topic gestart op: 18-04-24 12h05

Antwoorden: 3 antwoorden

CntrolledChaos9
Aspirant verkenner

Onderhoud op 20/04

Oh dat is tof, werken aan het netwerk op zaterdag 20/04. En dat net tijdens Community Day in Pokémon GO.

Tussen welke uren vallen die werken? Hopelijk niet tussen 14u en 17u. Ik heb namelijk al betaald om aan dit event mee te doen. Als ik dan geen internet heb is dit weggegooid geld. Ok, het is maar €0.99 maar elke cent telt voor mij.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@CntrolledChaos9  een goedemiddag.

En heb je kunnen spelen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CntrolledChaos9 

Tussen welke uren de werken vallen weten wij ook niet en Orange gaat hier geen reactie op geven aangezien dit een forum is van en voor klanten. 

Het is ook niet gezegd dat er hinder gaat zijn maar het kan idd wel voor vallen dat er hinder is. Kan zijn dat er op dat moment geen data beschikbaar is of dat het tegen een verlaagde snelheid is. Dit ga je toch moeten afwachten en het is heel jammer moest je wat dingen gekocht hebben om te doen maar heel onoverkomelijk is het niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Koop een Airalo simkaart voor 7 dagen, daarmee kan je goedkoop op het Proximus én het Telenet (BASE) netwerk. Met deze referal code krijg je ook nog 'n mooie korting en krijg ik n extraatje: "JARI8516". Succes. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen