Ronny2010's profile

Apprenti pisteur

• 

3 Messages

dimanche 29 mars 2020 11:40

OnePlus volte ondersteuning

• Als trouwe orange klant hoop ik van harte dat Orange volte en vowifi op de OnePlus toestellen gaat ondersteunen. Tot nu toe is Orange de enige provider die OnePlus toestellen minder ondersteuning biedt. 

Sage

• 

11K Messages

il y a 5 ans

@Ronny2010  in de toekomst zal dit zeker wel komen. Het is nu vooral de populaire toestellen die je ziet staan die ook het meest verkocht worden. Vergeet niet dat Orange en de fabrikant ervan wel samen moeten werken. Als de fabrikant dat niet wil dan is er voor Orange geen keus. Denk achter een x aantal tijd dat er veel toestellen bijkomen.

Apprenti pisteur

• 

3 Messages

Dank je voor je reactie. Nochtans kan ik volte en vowifi wel instellen op toestel maar is het provider afhankelijk.

Sage

• 

11K Messages

@Ronny2010  oke dat maakt de zaak dan iets anders. Dat betekend dus dat de fabrikant de technologie ondersteund en de het nodige heeft gedaan. Dan is het hierop wachten tot Orange de uitrol gaat doen op deze toestellen. Maar wanneer is niet bekend daar zal je dan op moeten wachten. Moest de uitrol lopende zijn krijg je zo ie zo een sms dat je het kan gaan gebruiken. 

Pisteur expérimenté

• 

37 Messages

Ja, in de toekomst. Mss volgende eeuw... Spijtig biedt Orange ondersteuning alleen aan de 3 grootste merken: Apple, Samsung en Huawei.

Ik zit nu met vierde Google smartphone: Pixel 4a (vroeger 3a, 3 en 2) en geen mogelijkheid om Volte of Vowifi te gebruiken. Toestellen ondersteunen beide technologiën maar er is geen enkele wil van Orange om kleinere merken te supporten. Ja, ik heb sinds 2018 meer dan 50 e-mails klantendienst gestuurd met de vraag erover... Tot nu geen concrete antwoord.

Vorig week 2 prepaid simkaarten van concurrentie gekocht om te testen: Proximus en BASE - Volte direct beschikbaar op beide netwerken.

Conclusie: 

Orange is helemaal niet geïnteresseerd om zijn klanten te helpen. Wat erger is, het lijkt erop dat 3 grootste merken die de duurste smartphones op de markt verkopen, worden hier gepromoot. Dit is de trieste waarheid.

Pisteur vétéran

• 

38 Messages

Huberto, ik volg je niet hoor 😅

Paar dagen terug mijn Oneplus geupdated naar Android 11😀 Wat een geweldige phone (vroeger Samsung adept, maar te duur geworden). OP geeft veel sneller updates dan Samsung. Ik zag 24/10 al voLTE/voWIFI actief op telefoon van mijn zoon (samsung)

voLTE en voWIFI nu ook voor prepaid! 

Nu ook voor  prepaid klanten!!! 👏👍 (Ik ben +6 jaar Tempo Giga, voorheen 'Internet On Mobile')

Enige minpunt. Dat Orange prepaid laat doodbloeden. Al 6 jaar geen wijzigingen 😞  Komaan 😞  Ze willen ons allen een abbo laten nemen.

Screenshot_20201102-183927.jpgScreenshot_20201102-183952.jpgScreenshot_20201031-232505.jpg

Sage

• 

7.2K Messages

@satsurfer 

Wat zou je dan veranderd willen zien aan prépaid?

Ik heb nog een Tempo Friends. Die steekt in mijn reserve familie - foon en wordt mss twee keer per jaar gebruikt. Ik ben blij dat die formule nog blijft bestaan  en niet verandert waardoor ik bvb gedwongen ga worden om minstens elke maand te herladen of van die dingen. Nu herlaad ik éénmaal per jaar het minimale bedrag en ik blijf safe.

In mijn smartfoon zit wel een abo, dat wel.

Sage

• 

7.2K Messages

@satsurfer 

Het zal dus in orde komen, gewoon wat geduld. Dat ben je eigenlijk wel gewend, als Orange klant, nietwaar 😋

Wel fijn dat je dit hier deelt, zo zo andere eigenaars van dat merk ineens ook op de hoogte 👍

Pisteur expérimenté

• 

25 Messages

Pisteur confirmé

• 

9 Messages

il y a 5 ans

Eureka! Ik heb een workaround gevonden om het wel werkend te krijgen. Let op je neemt wat risico met deze aanpassingen, er is dus een kans dat je smartphone permanent defect raakt als je de verkeerde handelingen doet.

Met de APK's (EngineerMode V1.01.0.171117173719.25c8842 en OnePlusLogKit 1.0 (Android 9.0+)) te gebruiken van deze post:

https://forum.xda-developers.com/t/guide-volte-and-vowifi-enabler-repost-and-tested.3864029/

En dan de instellingen forceren van deze post:

https://forum.xda-developers.com/t/guide-volte-vowifi-working-for-german-carriers.3817542/

Pisteur vétéran

• 

38 Messages

werkt het terug met OP 8 pro? bij mij  lukte het niet meer na laatste update OP. En stond ook beschreven. heb het hier gepost. Dus verwonderd, dat het terug wel lukt.

Sage

• 

7.2K Messages

@graffitibeats 

Fijn dat je een oplossing gevonden hebt. En nog fijner dat je ze hier deelt zodat anderen in dezelfde situatie ze ook kunnen gebruiken.

Bedankt, dat is de goede spirit van Tribe !! 👍

Pisteur vétéran

• 

38 Messages

@graffitibeats mss. vermelden welk toestel je hebt? 🤔 Met mijn OP8 pro lukte het alvast niet. Maar er zou eerstdaags een update komen van OP. Hopelijk terug werkend.

Apprenti pisteur

• 

2 Messages

il y a 4 ans

Aub Orange VoLTE op jullie netwerk voor de Oneplus toestellen (8t).  Het kan wel op de Oppo's, die in België bijna niet worden gebruikt. 

Pisteur confirmé

• 

8 Messages

il y a 4 ans

Sinds ik mijn Oneplus Nord geupdate heb naar Android 11 (beta versie) werkt VoLTE en VoWIFI eindelijk. Thanks Oneplus en Orange! Op mijn Xiaomi Mi 10 Lite werkte het ook niet toch vreemd want je kon dat toestel gewoon bij Orange kopen. 

Apprenti pisteur

• 

1 Message

Hoe heb je dit geactiveerd gekregen? 

Chef guérisseur

• 

210 Messages

Hallo @anneliesdb,

Het is een bericht van een jaar geleden. 

Een lijst met de compatibele smartphones vind je hieronder: 

VOLTE

Groetjes,
Mustafa

Pisteur expérimenté

• 

25 Messages

il y a 4 ans

op welke beta zit je? ik zit op beta 2 os 11 7T toestel en bij mij werkt het niet. vriendelijke groeten Dimitri

Pisteur confirmé

• 

8 Messages

Sinds beta 2 werkt het terug niet meer. Al zie ik af en toe wel nog hd icoontje bij mijn gesprekkenlijst staan. Ligt denk ik aan Oneplus. 

Loading...