Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-12-24 01h21
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik ben pas klant bij Orange en ik loop voordurend tegen onterecht geblokkeerde paginas (eg de taskbar tweaker pagina, wat hebben ze daar in godsnaam tegen).
Als ik aangeef dat ik toch de pagina wil bezoeken werkt dit niet, hij is nog steeds geblokkeerd , bij herladen staat er een melding dat hij reeds gedeblokkeerd is en dat ik binnen een minuut nog eens moet proberen, zonder resultaat. Bug nummer 1.
Ik zou zogezegd het ding kunnen uitschakelen via het klantenportaal maar als je daar mobile serenity plus deactiveert, activeert hij automatisch mobile serenity plus child (met de onzinnige melding dat ik maar 1 serenity oplossing tegelijk kan activeren terwijl ik ze beide wil uitzetten, dus iemand heeft daar ook een bug in gestoken. Nr 2 dus) wat waarschijnlijk nog meer resitricties heeft.
Heeft iemand een workaround voor deze vreselijk stapel aan bugs gevonden buiten een VPN gebruiken zodat ze met hun fikken van mijn netwerkverkeer afblijven ?
En moest iemand van orange dit lezen, test verdorie uw code voor je ze in the field deployed, ik ben net klant en ik ben nu al gefrustreerd !
Hey @BramP ,
Het kan zijn dat je bericht aan de oren komt van Orange medewerkers maar het lijkt mij weinig waarschijnlijk. Best is even een berichtje via Messenger sturen naar Orange.
Voor een snelle oplossing, bel de klantendienst en vraag om de optie Serenity volledig te deactiveren.
Intussen ben ik ook langs een orange shop gegaan.
Ook zij konden serenity niet deactiveren, blijkbaar forceren ze u om minstens 1 van de 2 opties aan te zetten. Great.
Om de een of andere reden werkte het wel daar ter plekke om op mijn smartphone om voorbij de block te geraken na de timeout als ik de ganse url opnieuw intikte (de automatische refresh deed het ook niet), dus ik dacht even dat ik een workaround had (url opnieuw intikken na de timeout).
Maar helaas werkt die truuc niet als ik thuis op een pc via de hotspot van mijn telefoon de SW die ik nodig heb (windhawk) probeer down te loaden.
Mobile Frustration ware een beter naam geweest dan Mobile Serenity...
Ik heb ook een Facebook post aangemaakt.
Een mailaddress voor technische support hebben ze bb niet.
Dat heb ik geprobeerd, maar je zit daar met niet technische mensen die niet snappen wat het probleem is.
Ik heb het tot 2 maal toe volledig uitgelegd, maar de dame aan de lijn vind dat het niet hun probleem is dat ik niet aan bepaalde websites kan, en zegt dat zij mobile serenity niet kan afzetten op mijn account. Ze lijkt ook niet te begrijpen wat dat precies is.
Ze wou het ook niet verder escaleren naar een capabel iemand (want ze is er dus van overtuigd dat het probleem niet bij hen zit).
Echt triestige boel daar.
Ik ga eens langs een orange shop gaan, mss dat daar iets capabelere mensen zitten, of dat ik het tenminste kan demonstreren daar zodat er mss een belletje rinkelt.