Profil de Gwtuinen

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

dimanche 17 janvier 2021 15:56

Ontvangst in nederland

Heb sedert enkele weken een nieuw sim kaart moeten nemen en sindsdien heb ik heel veel problemen met mijn ontvangst en overschakkeling als ik naar nederland ga wat zeer regelmatig is voor het werk had voor men nieuwe sim kaart hier geen probleem wat kan ik hieraan doen 

Sage

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@Gwtuinen  

Heb je al eens je toestel herstart ? Dat is iets wat mensen te weinig doen maar het is wel raadzaam eens per week een gsm toestel te herstarten. Het is voor je batterij beter en je stelt je gsm opnieuw in , uiteraard blijven de bestaande instellingen ongewijzigd. Maar je toestel doet eens een opschoning en dat is echt een aanrader. 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Word 2dagelijks opnieuw opgestart wat ook geen oplossing was vandaar ik hier met mijn vraag kom

Sage

 • 

7.5K  messages

@Gwtuinen  haal je kaart er eens uit

veeg ze eens goed af en steek ze er opnieuw in? Of in een ander toestel als je 

in Nederland bent?

 

Sage

 • 

11K  messages

@Gwtuinen  

Waarom heb je eigenlijk een nieuwe simkaart moeten nemen ? Had je daarmee ongeveer dezelfde problemen ? 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

@patrick2  heb nieuwe simkaart moeten nemen daar mijn oude stuk was en niet meer werkte na 6jaar 

En zoals ik al zei had ik dit probleem niet met mijn oude sim steeds ik de grens over ging steeds bericht dat ik op het nederlands netwerk zat

Is nog steeds dezelfde foon enkel andere sim en de locatie in nederland is ook niet veranderd

Sage

 • 

11K  messages

@Gwtuinen  

En Roaming en alles staat aan ? 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Gwtuinen  goedenavond,

wij zijn met de camper veel in Nederland geweest nooit last van gehad hoor.

Deze krijg je ook van mij.

 

Tagnieuw.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Révélation
 

Ik had er ook nooit geen probleem tot ik enkele weken een nieuwe simkaart moest nemen 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Gwtuinen  ik zou terug naar de shop gaan en een andere simkaart vragen.

Het moet op een makkelijke manier gaan, veel succes.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 4 ans

Hi, 

Maar in België zelf heb je geen problemen?

Misschien naast de roaming optie eens kijken of je andere instellingen ook goed staan. Orange heeft hier een paar hulppagina's voor.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-heb-geen-mobiel-internet-op-mijn-smartphone

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen

 

Loading...