Apprenti pisteur
•
2 messages
Problemen met VoWifi
Ik heb thuis slecht bereik, maar ik heb iets gelezen over VoWifi, bellen via wifi. Dit lukt mij echter niet. Mijn gsm, een samsung A40, is compatibel en heeft android 10 geïnstalleerd. De optie bellen via wifi is geactiveerd (zie screenshot). Ik ben onlangs van Dolfijn, een tariefplan dat niet meer bestaat, naar tempo easy veranderd. Orange zegt explicitiet dat ook zij toegang hebben tot VoWifi (https://www.orange.be/nl/blog/voortaan-kan-je-ook-bellen-4g). "Alle klanten met een Orange gsm-abonnement konden er al van genieten. Vanaf nu hebben klanten met een geblokkeerd Zen-abonnement of met een Orange-herlaadkaart (Tempo Giga of Tempo Easy) er ook toegang toe: exclusief bij Orange." Ik heb ook al op de website van samsung (https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00077652/) gekeken. Daar zeggen dat ik de provider (carrier) moet contacteren. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Pieterjan4669 heb je ook een update gedaan van je toestel ?
Dat het geactiveerd is wil niet veel zeggen. Je moet ook kijken dat je van boven het hoorntje ziet staan met de wifi tekens. Dus dat symbooltje wat je hebt aangevinkt dat het geactiveerd is moet ook boven aanstaan als het actief is. Probeer anders eens een gesprek op te starten en zien of het wel werkt.
3
0