annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Versturen naar 4411 mislukt

Topic gestart op: 01-08-23 10h36

Antwoorden: 4 antwoorden

keno_be
Aspirant verkenner

Versturen naar 4411 mislukt

Sinds ik een paar jaar geleden overgeschakeld ben naar Orange, lukt het betalen van een parkeermeter via de shortcode 4411 niet. En ik wil dit nu toch eens later onderzoeken. Op mijn toestel krijg ik een rood uitroepteken met de tekst "Niet afgeleverd". Ik heb dit met andere toestellen en zelfde simkaart ook. Het lijkt er op dat het Orange netwerk dit blokkeert op mijn nummer. Ik heb dit probleem enkel met shortcode 4411. Ik heb een Go Plus abonnement, en de optie "Blokkering multimedia aankopen" staat af.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Crash
Ervaren verkenner

Ik heb een nieuwe Orange Go light en in begin van het jaar kon ik zonder problemen een sms sturen naar 4411 , om een parkeer sessie te starten en kreeg bevestiging bericht terug.

Maar op einde van de dag slaagde ik er ook niet meer in om de parkeer sessie te stoppen. SMS kon inderdaad niet meer verzonden worden.

Sindsdien kan ik ook geen enkele sms meer sturen naar 4411.

Momenteel ben ik dit nog aan het onderzoeken.

Op zich is dit Niet echt een betalende sms, aangezien je achteraf een bericht krijgt om openstaande saldo te betalen, apart via overschrijving.

Dus ik gebruik nu inderdaad, als alternatief de app. Bij Belfius app zit deze 4411 dienst zelfs geintegreed.

 

 

 

 

Crash
Ervaren verkenner

Ik ben ondertussen al iets wijzer geworden en heb gemerkt via website https://mijn.4411.be/ dat ik daar al een account had , van heel lang geleden, via één van mijn vorige werkgevers.

Mijn telefoon nummer was dus daar nog ge-linked,

Je hebt een privé (EASY) en optioneel, een professional (PRO) onderdeel, in je account.

Ik had blijkbaar nog een openstaand saldo.

Je kan daar je nummerplaat bevestigen,evenals je telefoon nummer en email adres enz.

Dus ik zou zeker daar eens checken of daar alles goed staat (https://mijn.4411.be/)

In de KBC app kan je ook de 4411 parkeer faciliteiten gebruiken btw.

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @keno_be ,

Ik maak gebruik van de multimedia blokkering dus kan ik sowieso geen sms'en versturen naar verkorte nummers. Als oplossing gebruik ik de app van 4411. Eénmalig koppelen met je bankrekening en je bent vertrokken. Parkeren, sessie starten op de app (niet vergeten te stoppen wanneer je vertrekt) en op het einde van de maand gaat het bedrag van de rekening.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

4411 is bij meerdere providers een probleem. Er zou een app om parkeertickets te betalen bestaan. Gebruik die app.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen