Pisteur confirmé
•
4 messages
Welke firmware heb je nodig voor VoWIFI Samsung S9?
Sinds kort ben ik overgestapt naar Orange. Aangezien wij een te goed geïsoleerde woning hebben heb ik vooraf geïnformeerd of mijn toestel compatibel was met VoWIFI, duidelijk makend dat dit toestel niet in België was aangekocht. Het is mij door de klantendienst bevestigd dat dit geen probleem was.
Blijkt nu dat dit toch niet werkt en voor de reden dat dit een buitenlands toestel is. Kudos tech-support!
Ik vermoed dat mijn enige optie momenteel is om het toestel een compatible firmware te geven.
Heeft iemand een idee welke firmware versie nodig is om compatibel te zijn met Orange België en of dit mijn probleem zal oplossen? Of hangt de compatibiliteit ook samen met niet veranderbare sleutels zoals het EMEI nummer?
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@dingelen normaal gezien zou een buitenlands toestel inderdaad niet compatibel zijn met VoWifi maar ook niet met onze simkaarten. Deze zijn gesimlocked per land maar dat is een ander onderwerp.
U kan op een bepaalde manier wel de firmware veranderen maar daar zullen andere moeten aanvullen aangezien ik daar niet in thuis ben. Zelf denk ik niet dat het problemen gaat vormen met het imei nummer en dat alles enkel vasthangt aan de firmware.
7
0