Pisteur confirmé
•
7 messages
WiFi-verbinding oké, geen internet
Hallo
Sinds deze middag hebben we geen internet meer. We kunnen connecteren met het netwerk, maar met de melding: 'geen internet'. Dit is het geval op alle toestellen.
Reeds alle stappen uit de FAQ's doorlopen en ook al contact gehad met de klantendienst. Er kan ten vroegste volgende week vrijdag een technieker langskomen. In tijden van thuiswerk is dit uiteraard heel erg laat.
Iemand al iets soortgelijks meegemaakt? We hebben de 'Siligence modem'. Lampjes die branden: Power. Lampjes die knipperen: WIFI en DS. US en alle andere lampjes zijn uit.
Ook al laptop rechtstreeks aangesloten op de router via ethernetkabel, maar ook via deze weg enkel verbinding mogelijk met netwerk, maar 'geen internet'.
Alvast bedankt voor de hulp!
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
Dan heeft de modem geen internet. Wifi en verbinden via kabel gaat wel, maar verder ga je niet
Je kunt eens proberen - zonder garantie op success
Stroom uit aan de modem
1 minuut wachten
stroom terug aan
kan wel een paar minuten duren
Volgorde van de leds - knipperen = proberen, aan = gelukt
5
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Mathias15 een goedenavond,
zet eens al je toestelen af, trek alle stekkers uit, modem rouder enz.
Na 10 minuten steek je de moden, router enz terug in.
Kijk dan eens?
Of kijk hier eens of er een storing is?
https://allestoringen.be/storing/orange/
Succes.
0
Mathias15
Pisteur confirmé
•
7 messages
il y a 2 ans
Bedankt beide voor het antwoord!
Helaas geen oplossing voor het probleem. Deze middag hebben ze wel gewerkt in onze voortuin. Ook gemeld aan de werkmannen dat internet kapot is/was en of zij kabel geraakt hadden. Ze bevestigden dat ze internetkabel gezien hadden, maar er niets mee gedaan hadden. Kan dit een gevolg zijn van een kapotte kabel? Of zou er dan ook geen netwerk meer zijn?
4