Profil de Amanda87

Pisteur confirmé

• 

4  messages

vendredi 8 mai 2020 10:57

Wifi valt vaak weg!

We zijn inmiddels als 2,5jaar klant, hadden overal in het huis een goede wifi ontvangst, zelfs in de tuin. Nu sinds een aantal weken valt de wifi in verschillende kamers vaak weg. Ook zit ik meestal op mijn 4G als ik in de tuin zit, met slechts enkele meters van het huis.

Hierdoor is mijn surf data al snel opgebruikt zonder dat ik dit besef. 

Wie heeft dit ook? 

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Amanda87  het kan altijd dat je wifi wat slechter wordt in de loop der tijd. Het heeft met verschillende factoren te maken die er voor kunnen zorgen dat je wifi niet meer optimaal is. Een van die factoren is je geburen ( als je die hebt , want  als je vrijstaand woont is het anders ) die zijn met deze tijden meer thuis en gebruiken ook meer wifi , lees internet. Daarbij komt dat jezelf ook misschien meerdere apparaten gaat koppelen in je wifi netwerk. Nu weten wij niet hoe je verbonden bent met je wifi is dat met aan de modem rechtstreeks van Orange of heb je er nog een AP ( accespoint ) tussen staan of een router die alles regelt of misschien powerlines. Voor een beter advies te geven is die info wel relevant. 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 10 mois

Sinds een paar dagen valt constant het wifi signaal weg . Zijn hier wel aan het werken in de straat (fiberklaar)

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 30 jours

Heb dit probleem ook komt telkens iemand langs en dan werkt het even daarna weer hetzelfde verhaal

Loading...