Pisteur confirmé
•
4 messages
geen server meer
Jullie schakelen onze gsm uit en ik heb thuis 4 simkaarten liggen waarvan ik de bestemming niet weet => welke simkaart in welke gsm
Tof hoe jullie te werk gaan, ik krijg mijn aansluiting op 21/10/2020 en mijn sim kaart van telenet is nu al onbruikbaar
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@lucvangaal68 als je een overstap gedaan hebt van Telenet naar Orange dan kan het inderdaad zijn dat je al aangesloten bent. Dit staat los van de installatie van je internet en tv. De nummeroverdracht wordt aangevraagd en eigenlijk bijna onmiddellijk uitgevoerd. Als dat niet de bedoeling was had je het moeten vermelden in de shop waar je geweest bent. Het is niet dat een nummeroverdracht ook start op het moment als je een installatie krijgt. Als je niet weet welke simkaart bij welk nummer hoort zal je dat moeten testen door de simkaart stuk voor stuk in een toestel te steken en eens te bellen. Dan zal je het nummer zien wat erop komt en weet je voor wie die simkaart is. Je kan ook eventueel naar de shop terug gaan en de simkaartnummers vragen waar die bij horen wij welk nummer.
2