annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gsm mast

Topic gestart op: 27-12-23 14h39

Antwoorden: 8 antwoorden

BVH
Aspirant verkenner

gsm mast

OPGELOST

waarom kan de gsm thuis (gent) geen verbinding maken met met een gsm mast? ik moet al kilometers ver rijden (bijv. richting zelzate)  om te kunnen bellen of sms te ontvangen. probleem doet zich voor in gent en randgemeenten (Bijv zevergem) dit was voorheen nooit het geval. dit is op lange termijn niet houdbaar.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Als de Flybox 4/5 ontvangst heeft moet er toch signaal beschikbaar zijn volgens mij. De vraag is natuurlijk, is het 3G of 4G signaal. Het kan bvb zijn dat de Flybox 4/5 streepjes heeft op 3G en je gsm probeert op 4G waar maar met moeite 1 streepje ontvangst is.

Nu, nog een paar bijkomende vragen:

1. hebben andere Orange klanten hetzelfde probleem op jouw adres/jouw regio?
2. is dit recent zo geworden of is dit al altijd zo geweest?

Als andere klanten wel ontvangst hebben zou ik eens een andere gsm proberen zoals Josette hier reeds heeft voorgesteld en desnoods eens de simkaart laten omwisselen door een nieuw exempaar.

Indien het recent is dat de ontvangst weg is en andere hebben er ook last van, dan kan het perfect zijn dat ze bezig zijn met de zendmasten aan te passen naar 5G en dan vrees ik dat je enkel maar geduld kan hebben.

Vorig jaar had ik regio Nazareth goeie 4G, dan 2 weken zo goed als niks meer en dan plots vol 5G 😄.





Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@BVH als je nu eens schreef wat je precies heeft geholpen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@BVH een goedemiddag,

heb je dat ook met een ander toestel?

Zou dat eens eerst uitproberen.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
BVH
Aspirant verkenner

de flybox werkt wel zonder problemen (ontvangst 4/5).

het betreft een gewone gsm met prepaid nummer.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Als de Flybox 4/5 ontvangst heeft moet er toch signaal beschikbaar zijn volgens mij. De vraag is natuurlijk, is het 3G of 4G signaal. Het kan bvb zijn dat de Flybox 4/5 streepjes heeft op 3G en je gsm probeert op 4G waar maar met moeite 1 streepje ontvangst is.

Nu, nog een paar bijkomende vragen:

1. hebben andere Orange klanten hetzelfde probleem op jouw adres/jouw regio?
2. is dit recent zo geworden of is dit al altijd zo geweest?

Als andere klanten wel ontvangst hebben zou ik eens een andere gsm proberen zoals Josette hier reeds heeft voorgesteld en desnoods eens de simkaart laten omwisselen door een nieuw exempaar.

Indien het recent is dat de ontvangst weg is en andere hebben er ook last van, dan kan het perfect zijn dat ze bezig zijn met de zendmasten aan te passen naar 5G en dan vrees ik dat je enkel maar geduld kan hebben.

Vorig jaar had ik regio Nazareth goeie 4G, dan 2 weken zo goed als niks meer en dan plots vol 5G 😄.





0 pluimen
Leden met de meeste pluimen