@Anonymous je kan altijd eens de klantendienst bellen of er de mogelijkheid deze optie te activeren. Normaal gezien is er een lijst met beschikbare toestellen waar je VoWifi en VoLte op kan gebruiken. Je kan ook het Webcare team vragen dan moet je niet aan de lijn wachten en stuur je dus via Messenger of Twitter.
@Anonymous dat klopt maar het zal wel werken op dat toestel. Zoals ik al reeds heb aangehaald het zou kunnen dat het wel actief gemaakt kan worden. Daarom eens contact opnemen met de klantendienst of het Webcare team.
Dit weekend geprobeerd. 😁 Helaas prepaid, en kan niet testen.
En gelezen bij iemand dat het dan 3 weken werkt, en terug geactiveerd moet worden. Wss. omdat jullie dan de settings pushen, en het uitschakelen (omdat niet ondersteund)? Proximus stond wel bij de ondersteunde operatoren. Voor Orange moet je Telefonica_UK_Commercial kiezen. Opgelet: NIET voor iedereen weggelegd dit te doen! 😮
Wordt wel tijd dat Orange deze toestellen (800-1000 €) VoLTE/VoWifi goedkeurt!!! Mijn LG V30 had ook VoLTE en VoWifi. Nooit in menu's zien staan, terwijl hij het wel ondersteunde!
@satsurfer de samen werking met One plus zal wel komen voor de ondersteuning. Het zal enkel wachten zijn wanneer de fabrikant mee akkoord gaat. Dat het softwarematig op het toestel zit dat kan maar dat wil niet zeggen dat Orange samen werkt met hun. De enige reden waarom het bij Proximus wel werkt is dat Proximus een exclusief contract heeft voor een samenwerking want ze verkopen ook die toestellen en Orange verkoopt de toestellen ook niet. Dus zou gewoon wachten of het er van gaat komen want het kan ook zijn dat het er niet van komt. En ik denk dat het zo is ,maar ben niet zeker , dat je de toestellen die je verkoopt er mee op kan activeren. Dat zijn contracten die de providers hebben met de fabrikant.
@Gregory: dat wist ik al hoor, was mijn post van 2 dagen terug...daarom schreef ik het 😲
En diverse Orange gebruikers zeggen dat het werkt, dus waarom zou ik moeten wachten op Orange? 😃 Heb het al zelf omgeprogrammeerd. Wat je zelf doet, doe je beter. Als ik zie dat ze sommige toestellen gewoon niet VoLTE/VoWifi compatibel maken, terwijl ze dit wel zijn.
Als ik betaal voor een dienst, wil ik wel de 'FULL-option' hoor.
Dus overweeg om een GO te nemen, helaas geen 2 abbo's nodig, de Intense is nog bigger bang for the buck.
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Anonymous je kan altijd eens de klantendienst bellen of er de mogelijkheid deze optie te activeren. Normaal gezien is er een lijst met beschikbare toestellen waar je VoWifi en VoLte op kan gebruiken. Je kan ook het Webcare team vragen dan moet je niet aan de lijn wachten en stuur je dus via Messenger of Twitter.
https://www.orange.be/nl/netwerk/vowifi
Deze link brengt je tot de beschikbare toestellen.
2
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @Dimitri_1990,
Totem bevestigt dat de VoWIFI functie niet beschikbaar is voor OnePlus toestellen op het Orange-netwerk.
Totem's groetjes,
Totem
8
satsurfer
Pisteur vétéran
•
38 messages
il y a 4 ans
Oneplus 8/9 pro VoLTE/VoWIFI ondersteuning
1+ VoLTE/VoWIFI deel 2
Met hulp van beide actief gekregen.😀 (1+ 8 pro)
0
Dimitri26
Pisteur expérimenté
•
25 messages
il y a 4 ans
@Totem werkt Orange Vowifi nog steeds niet op een Oneplus 8T ?
vriendelijke groeten
Dimitri
1
0
satsurfer
Pisteur vétéran
•
38 messages
il y a 4 ans
Mijn links werken ook voor 8T hoor. 😉
17
0