4.4K  messages

samedi 2 mai 2020 14:53

oneplus 8 vowifi

beste mensen,

Kan vowifi Orange worden geactiveerd op een oneplus 8 ?

vriendelijke groeten

Dimitri

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Anonymous  je kan altijd eens de klantendienst bellen of er de mogelijkheid deze optie te activeren. Normaal gezien is er een lijst met beschikbare toestellen waar je VoWifi en VoLte op kan gebruiken. Je kan ook het Webcare team vragen dan moet je niet aan de lijn wachten en stuur je dus via Messenger of Twitter. 

https://www.orange.be/nl/netwerk/vowifi 

Deze link brengt je tot de beschikbare toestellen.

4.4K  messages

zelfs de s20 staat er nog niet bij 🙂

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous  dat klopt maar het zal wel werken op dat toestel. Zoals ik al reeds heb aangehaald het zou kunnen dat het wel actief gemaakt kan worden. Daarom eens contact opnemen met de klantendienst of het Webcare team.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 5 ans

beste mensen,

Kan vowifi Orange worden geactiveerd op een oneplus 8 ?

vriendelijke groeten

Dimitri

Ugh @Dimitri_1990,

Totem bevestigt dat de VoWIFI functie niet beschikbaar is voor OnePlus toestellen op het Orange-netwerk.

Totem's groetjes,

Totem

Pisteur vétéran

• 

38  messages

@Totem 'VoWIFI niet beschikbaar is voor OnePlus toestellen op het Orange-netwerk.' 😭😭😭

Enabling VoLTE on the OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro!  

Activating VoLTE and VoWiFi on Orange (Belgium) on the OnePlus 8 Pro 

Dit weekend geprobeerd. 😁
Helaas prepaid, en kan niet testen.

En gelezen bij iemand dat het dan 3 weken werkt, en terug geactiveerd moet worden. Wss. omdat jullie dan de settings pushen, en het uitschakelen (omdat niet ondersteund)? Proximus stond wel bij de ondersteunde operatoren. Voor Orange moet je Telefonica_UK_Commercial kiezen.
Opgelet: NIET voor iedereen weggelegd dit te doen! 😮

Wordt wel tijd dat Orange deze toestellen (800-1000 €) VoLTE/VoWifi goedkeurt!!!
Mijn LG V30 had ook VoLTE en VoWifi. Nooit in menu's zien staan, terwijl hij het wel ondersteunde!

Sage

• 

11K  messages

@satsurfer  de samen werking met One plus zal wel komen voor de ondersteuning. Het zal enkel wachten zijn wanneer de fabrikant mee akkoord gaat. Dat het softwarematig op het toestel zit dat kan maar dat wil niet zeggen dat Orange samen werkt met hun. De enige reden waarom het bij Proximus wel werkt is dat Proximus een exclusief contract heeft voor een samenwerking want ze verkopen ook die toestellen en Orange verkoopt de toestellen ook niet. Dus zou gewoon wachten of het er van gaat komen want het kan ook zijn dat het er niet van komt. En ik denk dat het zo is ,maar ben niet zeker , dat je de toestellen die je verkoopt er mee op kan activeren. Dat zijn contracten die de providers hebben met de fabrikant. 

Sage

• 

7.5K  messages

@satsurfer  schreef:

@Totem 'VoWIFI niet beschikbaar is voor OnePlus toestellen op het Orange-netwerk.' 😭😭😭

Enabling VoLTE on the OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro!  

Activating VoLTE and VoWiFi on Orange (Belgium) on the OnePlus 8 Pro 

Dit weekend geprobeerd. 😁
Helaas prepaid, en kan niet testen.

...

Ergens gelezen dat dit enkel werkt voor abonnementen, geen prepaid @satsurfer 

Pisteur vétéran

• 

38  messages

@Gregory: dat wist ik al hoor, was mijn post van 2 dagen terug...daarom schreef ik het 😲

En diverse Orange gebruikers zeggen dat het werkt, dus waarom zou ik moeten wachten op Orange? 😃 Heb het al zelf omgeprogrammeerd. Wat je zelf doet, doe je beter. Als ik zie dat ze sommige toestellen gewoon niet VoLTE/VoWifi compatibel maken, terwijl ze dit wel zijn.

Als ik betaal voor een dienst, wil ik wel de 'FULL-option' hoor.

Dus overweeg om een GO te nemen, helaas geen 2 abbo's nodig, de Intense is nog bigger bang for the buck.

Pisteur vétéran

• 

38  messages

Na update naar Android 11 (of een patch nadien) is voLTE/voWIFI weg. 😯 Engineermode lukt niet meer.

Wel triestig dat Orange dit vlaggeschip niet standaard ondersteunt (zoals samsung vb.) 😡

Pisteur vétéran

• 

38  messages

il y a 4 ans

Oneplus 8/9 pro VoLTE/VoWIFI ondersteuning 

1+ VoLTE/VoWIFI deel 2 

Met hulp van beide actief gekregen.😀 (1+ 8 pro)

signal-2021-06-04-180542.jpeg

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

il y a 4 ans

@Totem werkt Orange Vowifi  nog steeds niet op een Oneplus 8T ?

vriendelijke groeten

Dimitri

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Ugh @Dimitri26,

Normaal gezien niet, maar misschien kunnen de links die @satsurfer heeft gestuurd je helpen 🙂

Totem's groetjes,

Totem

Pisteur vétéran

• 

38  messages

il y a 4 ans

Mijn links werken ook voor 8T hoor. 😉

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Welk netwerk moet je selecteren in PDC?
Gewoon Telefonica_UK_Commercial?
En enig idee of je dan op de 8T iconen te zien krijgt als het lukt?

Merci!

Pisteur vétéran

• 

38  messages

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Dubbel check to be sure, vermits het niet werkt op mijn 8T

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

@satsurfer voLTE verschijnt intussen wel, maar vowifi niet ?

Enig idee hoe dat kan komen? 

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Beste, ik heb dit ook voor heb volte maar geen Vowifi gebruik de oneplus 7T

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

il y a 4 ans

dit klopt niet volgens mij

Loading...