annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oneplus 8 vowifi

Topic gestart op: 02-05-20 16h53

Antwoorden: 34 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

oneplus 8 vowifi

beste mensen,

 

Kan vowifi Orange worden geactiveerd op een oneplus 8 ?

vriendelijke groeten

 

Dimitri

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Gregory
Wijze
Wijze


@satsurfer  schreef:

@Totem 'VoWIFI niet beschikbaar is voor OnePlus toestellen op het Orange-netwerk.' 😭😭😭

Enabling VoLTE on the OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro!  

Activating VoLTE and VoWiFi on Orange (Belgium) on the OnePlus 8 Pro 

Dit weekend geprobeerd. 😁
Helaas prepaid, en kan niet testen.

...

 

 

 


Ergens gelezen dat dit enkel werkt voor abonnementen, geen prepaid @satsurfer 

satsurfer
Veteraan verkenner

@Gregory: dat wist ik al hoor, was mijn post van 2 dagen terug...daarom schreef ik het 😲

En diverse Orange gebruikers zeggen dat het werkt, dus waarom zou ik moeten wachten op Orange? 😃 Heb het al zelf omgeprogrammeerd. Wat je zelf doet, doe je beter. Als ik zie dat ze sommige toestellen gewoon niet VoLTE/VoWifi compatibel maken, terwijl ze dit wel zijn.

Als ik betaal voor een dienst, wil ik wel de 'FULL-option' hoor.

Dus overweeg om een GO te nemen, helaas geen 2 abbo's nodig, de Intense is nog bigger bang for the buck.

satsurfer
Veteraan verkenner

Na update naar Android 11 (of een patch nadien) is voLTE/voWIFI weg. 😯 Engineermode lukt niet meer.

Wel triestig dat Orange dit vlaggeschip niet standaard ondersteunt (zoals samsung vb.) 😡

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@satsurfer  daar toch een kleine opmerking bij dit hoeft niet met Orange te maken te hebben. Ik lees wel elders dat er meer verkeerd gaat door deze update en dat bepaalde functies niet werken. Je kan het ook doorgeven aan de klantendienst zodat er ook naar gekeken kan worden of bij hun technisch iets veranderd zou moeten worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

Zou kunnen zijn door update, ik betwijfel.

voLTE/voWIFI wordt niet standaard ondersteund bij Oneplus door Orange BE. Ze maken minstens even goede telefoons dan samsung (Snapdragon ipv Exynos cpu vb), helaas dringt dit bij Orange niet door.

voLTE/voWIFI eropgekregen door in engineermode te gaan. Nu blijkbaar niet meer mogelijk.

Heb vraag aan Orange gesteld via FB. Vroeger had je dag zelf reactie, nu 2-3 dagen later (minstens).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen