annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slechte ontvangst

Topic gestart op: 25-08-20 10h13

Antwoorden: 26 antwoorden

Emma8600
Gewaardeerd verkenner

slechte ontvangst

sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken. 

Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons. 

op andere locaties heb ik hier geen problemen mee. 

zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in mijn huis. daar valt blijkbaar niets aan te doen...

 

toch vraag ik het hier nog eens, kan iemand mij helpen die verbinding te verbeteren? zijn er providers waar het beter werkt? Ik zou uiteraard na 17 jaar niet willen veranderen van Orange naar ergens anders maar mijn werk mag er niet onder lijden.

HELP!!

26 ANTWOORDEN 26
Kenzovdb
Ervaren verkenner

Hoe heb je het nu opgelost? Ik heb namelijk in huis ook maar 1 a 2 blokjes ontvangst.. Dus bij mij kan het waarschijnlijk ook aan de isolatie liggen denk ik dan?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kenzovdb 

Slechte ontvangst binnen kan inderdaad aan goede isolatie liggen. Dat weet je snel als je even buiten gaat staan en er dan wel een goed signaal is.

Daar zijn twee oplossingen voor:

  1. VoWiFi
  2. FemToCel

De ene heb je zelf in de hand, de tweede moet je aanvragen aan Orange. Indien toegestaan is dat zelfs volledig kosteloos.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kristofmertens
Ervaren verkenner

Heb je ondertussen al een oplossing?

Ik vrees dat deze medewerker slecht ingelicht was. Je hebt helemaal geen vast internet van Orange nodig hiervoor, dit werkt evengoed via een Telenet lijn. Mijn schoonouders gebruiken dit al een tijdje als oplossing. Via een medewerker hebben zei telefonisch de ontvangst nagekeken waaruit bleek dat een Femtocell een oplossing kon bieden. Dus het is perfect mogelijk indien je geen vast Orange internet in huis hebt. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@kristofmertens 

Zoals ik drie maanden geleden hier reeds neergepend heb .... 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen