Pisteur confirmé
•
3 Messages
slow internet
Hallo, ik heb een probleem met mijn internet. Het is erg zwak. Ik heb de gegevens van de internetbewerking in mijn telefoon al opnieuw ingesteld en ik heb 4G gebruikt, maar het is nog steeds erg zwak. Ik heb twee dagen geleden met dit probleem te maken, wetende dat mijn pakket nieuw is.
patrick2
Sage
•
11K Messages
il y a 4 ans
@Ghanoom
En hier heb je het over je vast internet die je bekabeld hebt gemeten ? Je bent met wifi verbonden aan je laptop en dan haal je die lagen snelheden ? Daarna heb je je gsm erbij genomen en die op 4G gezet en dan had je ook langzaam internet?
We hebben meer informatie nodig want hier kunnen we totaal niks mee. Gelieve dus alles erbij te vermelden , vast internet probleem ? met wifi ? bekabeld? wat is je opstelling ? wat gebruik je alle?
is het een probleem met mobiele date ? welk toestel ? op welk plaats? wat heb je al gedaan om het opgelost te krijgen?
Geef dus eerst maar eens deftig antwoorden op al deze vragen want wij kunnen zo niet helpen.
0
Ghanoom
Pisteur confirmé
•
3 Messages
il y a 4 ans
Ik gebruik helemaal geen wifi, alleen 4G. Ik heb een open data-abonnement (Go Unlimited) en mijn telefoontype is Huawei p40 pro, het internetprobleem deed zich twee dagen geleden voor toen ik het browse-volume opgebruikte, maar het vreemde is dat zelfs wanneer ik begonnen met het nieuwe data-abonnement het internet is nog steeds erg traag, ik heb geprobeerd de internetgegevens opnieuw in te stellen Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart maar het mocht niet baten, dus ik wilde hulp
2
0
Helpendehand
Pisteur confirmé
•
10 Messages
il y a 4 ans
Ik vind dit ook erg vreemd. Bij mij gebeurt het ook
0
0