Ghanoom's profile

Pisteur confirmé

 • 

3 Messages

vendredi 18 juin 2021 23:35

slow internet

Hallo, ik heb een probleem met mijn internet. Het is erg zwak. Ik heb de gegevens van de internetbewerking in mijn telefoon al opnieuw ingesteld en ik heb 4G gebruikt, maar het is nog steeds erg zwak. Ik heb twee dagen geleden met dit probleem te maken, wetende dat mijn pakket nieuw is.

IMG-20210619-WA0000.jpg

IMG-20210619-WA0001.jpg

Sage

 • 

11K Messages

il y a 4 ans

@Ghanoom  

En hier heb je het over je vast internet die je bekabeld hebt gemeten ? Je bent met wifi verbonden aan je laptop en dan haal je die lagen snelheden ? Daarna heb je je gsm erbij genomen en die op 4G gezet en dan had je ook langzaam internet? 

We hebben meer informatie nodig want hier kunnen we totaal niks mee. Gelieve dus alles erbij te vermelden , vast internet probleem ? met wifi ? bekabeld? wat is je opstelling ? wat gebruik je alle? 

is het een probleem met mobiele date ? welk toestel ? op welk plaats? wat heb je al gedaan om het opgelost te krijgen? 

Geef dus eerst maar eens deftig antwoorden op al deze vragen want wij kunnen zo niet helpen. 

Pisteur confirmé

 • 

3 Messages

il y a 4 ans

Ik gebruik helemaal geen wifi, alleen 4G. Ik heb een open data-abonnement (Go Unlimited) en mijn telefoontype is Huawei p40 pro, het internetprobleem deed zich twee dagen geleden voor toen ik het browse-volume opgebruikte, maar het vreemde is dat zelfs wanneer ik begonnen met het nieuwe data-abonnement het internet is nog steeds erg traag, ik heb geprobeerd de internetgegevens opnieuw in te stellen Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart maar het mocht niet baten, dus ik wilde hulp

Sage

 • 

11K Messages

@Ghanoom  

Ah oke je hebt dus je totale volume verbruikt van je mobiele data waardoor je op verlaagde snelheid kwam te staan. Nu is dus je nieuwe periode aangebroken waardoor je teller op nul gegaan is en kan je dus niet surfen aan de volledige snelheid. 

Wanneer is je teller terug op nul gezet? Want je dient het wel even de tijd geven om dit verwerken. Ik zou dit weekend even afwachten en als je merkt dat je niet kan surfen aan de volledige snelheid dan neem je maandag contact op met de klantendienst. Je kan ze bellen gratis nummer de 5000 of stuur een berichtje via Messenger op Facebook , je dient wel een account te hebben. Ik zou voor die tweede gaan aangezien je dan niet aan de lijn moet wachten en ze je ook terug contacteren als het is opgelost. 

Pisteur confirmé

 • 

3 Messages

Meneer, ik heb het over internet voor mijn mobiele telefoon. Ik gebruik internetdata en gebruik helemaal geen wifi. Ik nam contact op met Orange op het nummer 5000 zoals ze me eerder hadden geadviseerd en ik heb met hen over alles gesproken en zij adviseerden me om te bestellen een nieuwe simkaart en ik heb dit vandaag gedaan maar zonder enige verandering in het resultaat is het internet nog steeds traag Ik heb ook een saaie manier, na het bestellen van een nieuwe simkaart heb ik via Facebook contact opgenomen met het bedrijf en verteld dat ik geen nieuw resultaat. Ze vertelden me dat er in dit verband een klacht is geopend en dat ze contact met me opnemen en ik wacht af

Pisteur confirmé

 • 

10 Messages

il y a 4 ans

Ik vind dit ook erg vreemd. Bij mij gebeurt het ook

Loading...