twenco's profile

Apprenti pisteur

 • 

1 Message

samedi 18 juillet 2020 20:14

wifiproblemen

orange kgebt gehad met jullie! jullie zetten et nii eens op fb ofs als der probleemn zn ma geloof me jullie krijgen maar de gelf van de factuur en waarom? webn al 3maand problemen met de wifi daarom!!!!

Sage

 • 

7.2K Messages

il y a 5 ans

@twenco 

Je bent u tegen de verkeerde mensen boos aan het maken hoor ... Tribe is een forum voor klanten en door klanten. Dit is dus niet de Orange klantendienst ...

 

Sage

 • 

7.4K Messages

il y a 5 ans

@twenco  goedemorgen, inderdaad dat wat @Cdt24801  schrijft

klopt als een zwerende vinger!

En als je op een vriendelijke manier schrijven zou,

en beleefd zou je wel geholpen zijn geworden.

Maar deze schrijfwijze is niets voor op een forum. Géén chatpraat of hoe je het noemen wil

Succes.

Sage

 • 

11K Messages

il y a 5 ans

@twenco  misschien eens op het forum zoeken of je een oplossing kan vinden. Hier zijn topics over gemaakt dus kijk maar eens goed in het rond. Succes !! Wij gaan geen oplossing bieden aan schreeuwende mensen daar hebben we niks aan. 

Pisteur expérimenté

 • 

30 Messages

@patrick2 Inderdaad!

Pisteur confirmé

 • 

7 Messages

als de wekelijkse telefoontjes naar de klantendienst geen hulp bieden

denkik niet dat we een stap verder geraken door de julp van lieve behulpzame klanten

orange kan er beter voor zorgen dat ze bereikbaar en ondersteunend zijn voor iedereen en dat betekent niet enkel via de telefoon

 

 

Sage

 • 

7.2K Messages

@primus2 

Elke veralgemening, dus ook deze, is steeds foutief.

Wat ik wil zeggen: inderdaad, wij zijn allemaal gewone klanten van Orange, maar dat wil niet zeggen dat wat in onze gezamenlijke (virtuele) kennisbank zit wel behoorlijk uitgebreid is. En veel problemen kunnen ook door niet-Orange techniekers opgelost worden.

Uiteraard niet allemaal. Er zijn zeer zeker ook vragen en problemen waar enkel Orange personeel iets aan kan doen.

Maar dat neemt niet weg dat ik het niet erg fijn vind dat er denigrerend gedaan wordt over "lieve behulpzame klanten". Tenzij ik u verkeerd begrepen heb natuurlijk. In that case, disregard my last message.

 

Loading...