twenco's profile

Apprenti pisteur

 • 

1 Message

samedi 18 juillet 2020 20:14

wifiproblemen

orange kgebt gehad met jullie! jullie zetten et nii eens op fb ofs als der probleemn zn ma geloof me jullie krijgen maar de gelf van de factuur en waarom? webn al 3maand problemen met de wifi daarom!!!!

Sage

 • 

7.2K Messages

il y a 5 ans

@twenco 

Je bent u tegen de verkeerde mensen boos aan het maken hoor ... Tribe is een forum voor klanten en door klanten. Dit is dus niet de Orange klantendienst ...

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Messages

mag ik eens lachen ......voor en door klanten 

Pisteur confirmé

 • 

7 Messages

@Cdt24801 waar is dan wel de klantendienst?

waar kan je terecht met je klachten als alle mogelijkheden via het nummer 5000 opgebruikt zijn, dat ze liever hebben dat ik naar wijnegem shopping rij om daar ter plekke mijn klachten te uiten en vertikken om technische ondersteuning langs te sturen

waar kan je terecht met klachten wanneer je nergens meer geholpen wordt?

waar kan je terecht als niemand op het 5000 nummer een oplossing kan bieden?want dat is enkel voor vragen over mijn factuur of technische ondersteuning maar waar zitten  de mensen die de klachten verwerken,naar mensen luisteren en oplossingen aanbieden

via aangetekend schrijven ?

 

Sage

 • 

7.2K Messages

@primus2 

Je kan het altijd schriftelijk doen via messenger of twitter, het zogeheten webcare team. Daar krijg je doorgaan een deftig antwoord want ze hebben de tijd om met collega's en achterliggende diensten erover te communiceren. Het nadeel is wel dat het antwoord soms wel enkele dagen op zich laat wachten.

Moest je echt nergens gehoor vinden kan je terecht bij de ombudsdienst of als je daar klant bent bij Test-Aankoop.

 

Sage

 • 

7.2K Messages

@primus2 

Ik zie net dat, terwijl ik mijn post aan het schrijven was, @Gregory u ook dezelfde tip gegeven heeft. Beter tweemaal dan niet denk ik dan maar ...

 

Sage

 • 

7.4K Messages

il y a 5 ans

@twenco  goedemorgen, inderdaad dat wat @Cdt24801  schrijft

klopt als een zwerende vinger!

En als je op een vriendelijke manier schrijven zou,

en beleefd zou je wel geholpen zijn geworden.

Maar deze schrijfwijze is niets voor op een forum. Géén chatpraat of hoe je het noemen wil

Succes.

Sage

 • 

11K Messages

il y a 5 ans

@twenco  misschien eens op het forum zoeken of je een oplossing kan vinden. Hier zijn topics over gemaakt dus kijk maar eens goed in het rond. Succes !! Wij gaan geen oplossing bieden aan schreeuwende mensen daar hebben we niks aan. 

Pisteur expérimenté

 • 

30 Messages

@patrick2 Inderdaad!

Pisteur confirmé

 • 

7 Messages

als de wekelijkse telefoontjes naar de klantendienst geen hulp bieden

denkik niet dat we een stap verder geraken door de julp van lieve behulpzame klanten

orange kan er beter voor zorgen dat ze bereikbaar en ondersteunend zijn voor iedereen en dat betekent niet enkel via de telefoon

 

 

Sage

 • 

7.2K Messages

@primus2 

Elke veralgemening, dus ook deze, is steeds foutief.

Wat ik wil zeggen: inderdaad, wij zijn allemaal gewone klanten van Orange, maar dat wil niet zeggen dat wat in onze gezamenlijke (virtuele) kennisbank zit wel behoorlijk uitgebreid is. En veel problemen kunnen ook door niet-Orange techniekers opgelost worden.

Uiteraard niet allemaal. Er zijn zeer zeker ook vragen en problemen waar enkel Orange personeel iets aan kan doen.

Maar dat neemt niet weg dat ik het niet erg fijn vind dat er denigrerend gedaan wordt over "lieve behulpzame klanten". Tenzij ik u verkeerd begrepen heb natuurlijk. In that case, disregard my last message.

 

Loading...