annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanbieding Luminus via Orange

Topic gestart op: 08-05-24 16h31

Antwoorden: 8 antwoorden

Vincent1981
Gewaardeerd verkenner

Aanbieding Luminus via Orange

Dag allemaal,

Gisteren kreeg ik een vreemde telefoon, zogezegd vanuit Orange, die met een aanbieding kwamen omdat ze sinds kort samen zouden werken met Luminus. Ik ben daarop meteen achterdochtig geworden. Mede door de zeer agressieve manier van communiceren van de man aan de andere kant van de lijn.

Ik had hem gezegd dat mijn vrouw het vorige contract geregeld had, waarop hij eigenlijk haar nummer eiste. Vreemd genoeg hebben wij een combi-abonnement, dus hij zou dit nummer moeten hebben. Ik heb deze dan ook niet gegeven.

Hierop bleef hij aandringen. Ik heb hem dan gevraagd of hij het voorstel kon mailen, maar dit was volgens hem niet mogelijk.

Ik hoop dat dit niet een oprecht telefoontje vanuit Orange zelf was, want dan moeten ze hun personeel gaan opleiden in manieren van communiceren.

Heeft iemand dit ook al voor gehad? Is dit een telefoontje vanuit oplichters? Graag hoor ik jullie ervaringen omdat ik het nogal vreemd vond en er achteraf nogal gedegouteerd over was.

Groeten

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Goweja
Aspirant verkenner

Beste,

Volgens GDPR mogen er maar een aantal gegevens gedeeld worden met Luminus. Er zijn Agenten die er aan kunnen maar in principe mag dat niet omdat die gegevens beschermd zijn.

Ik heb er op ingetekent via de offerte, is veel goedkoper dan de meeste leveranciers. Waar krijg je nog een korting van €250. Spijtig om te horen dat een Agent agressief overkwam, De agenten kunnen frusterend zijn maar ze doen alles in belang van de klant. 

Moet zijn dat in jou geval de deal wel heel intressant moet geweest zijn.

Groeten

Vincent1981
Gewaardeerd verkenner

Allemaal bedankt voor jullie gedachten. Maar ik blijf het een aparte manier van marketing vinden, vooral de manier waarop alles gelopen is. 

Maar soit, gelukkig heb ik al een goeie deal met een andere leverancier. Ik zal ook nooit via een telefoontje veranderen van leverancier. Ik wil dat graag rustig allemaal bekijken.

Peveer
Ervaren verkenner

Maar het valt op dat er op de ganse Orange site niets te vinden is aan informatie. 

Het lijkt me logisch dat de samenwerking met Luminus toch ergens beschreven wordt. Dat je als klant weet welke kortingen je mag verwachten en hoe lang die geldig blijven. 

0 pluimen
Goweja
Aspirant verkenner

Beste,

Ze hebben een aparte weblink om de promo's te tonen, die nu even er van tussenuit is. 
Namelijk doordat Luminus nieuwe Tarieven op de markt heeft gebracht moet de weblink herzien worden, Luminus/Orange is hier mee bezig, heb ook gemerkt dat de website niets vermeld.


https://orange.luminus.be/

Idd wat vreemd, zou toch moeten op de website staan. We kunnen maar klagen en zagen tot er iets aan gedaan wordt.

Ik kan alsinds wel bevestigen dat de samenwerking te vertrouwen is, aangezien er al heel wat klanten zijn omgeschakeld.

Groeten.

Leden met de meeste pluimen