annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie van North naar Fiber Zen gebeurt niet!

Topic gestart op: 30-09-24 08h59

Antwoorden: 2 antwoorden

Padeloco1
Aspirant verkenner

Activatie van North naar Fiber Zen gebeurt niet!

Verleden week woensdag een aanvraag gedaan voor aanpassing van ons abonnement. Van Start North overgaan naar Fibernet Zen. Mobiele abonnementen direct in orde, maar het internet nog steeds op het oude North!

Al een paar keer gebeld hiervoor, maar nog steeds op de tragere snelheid. Normaal zou dit max. 24 uur in beslag nemen.

Het zit bij de onderliggende dienst...en daarmee is de kous af bij de klantenservice, maar mijn activatie naar Fiber Zen gebeurt niet.

Enig idee iemand wat het probleem kan zijn en waarom die achterliggende dienst dit niet oplost?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Padeloco1 

Daar kunnen wij ook geen antwoord op geven jammer genoeg. Dit is een forum voor klanten en van klanten wat er bij de achterliggende dienst ligt zul je moeten bespreken met de klantendienst. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Padeloco1
Aspirant verkenner

Die klantendienst weet niets meer, mag of wil niets zeggen wat het probleem is! Mensen niet correct informeren...Dit is echt geen service van Orange!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen