Apprenti pisteur
•
2 messages
Activatie van North naar Fiber Zen gebeurt niet!
Verleden week woensdag een aanvraag gedaan voor aanpassing van ons abonnement. Van Start North overgaan naar Fibernet Zen. Mobiele abonnementen direct in orde, maar het internet nog steeds op het oude North!
Al een paar keer gebeld hiervoor, maar nog steeds op de tragere snelheid. Normaal zou dit max. 24 uur in beslag nemen.
Het zit bij de onderliggende dienst...en daarmee is de kous af bij de klantenservice, maar mijn activatie naar Fiber Zen gebeurt niet.
Enig idee iemand wat het probleem kan zijn en waarom die achterliggende dienst dit niet oplost?
Solution acceptée
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 9 mois
@Padeloco1
Daar kunnen wij ook geen antwoord op geven jammer genoeg. Dit is een forum voor klanten en van klanten wat er bij de achterliggende dienst ligt zul je moeten bespreken met de klantendienst.
1
0