annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beloning !

Topic gestart op: 01-07-23 10h48

Antwoorden: 10 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Beloning !

OPGELOST

Hallo ! 

Ik kreeg een beloning van jullie ! Top ! Ik maak een keuze uit de drie opties en krijg " Oeps ... er is iets misgegaan... probeer het later nog eens  ... wat ik dus ook probeer, maar de link naar mijn Cadeau is verdwenen !!! 

Bedankt voor de moeite en groetekes ! 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@comima wauwie ben ik blij dat ze er nog is!

Een tipje als je voor de naam van iemand deze neerzet @ en dan de naam

dan krijgt die persoon een belletje dat is makkelijker voor iedereen.

Bedankt en nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

In eerste instantie dien je voor zulk een probleem de klantendienst te raadplegen hé. Moest daar uiteindelijk niks uit de bus komen kan je alsnog hier nog eens terugkomen met uw verhaal.

Zelf er iets aan doen kunnen we dus niet, maar wellicht meedenken naar een mogelijke oplossing, dat kunnen we wel doen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


FVBIzegem
Veteraan verkenner

Ola,

Ten eerste wij zijn ook maar klanten en zijn niet in de mogelijkheid om cadeaus weg te geven.

Wat doen wij wel: zoeken naar oplossingen voor onze tribers.

Groetjes 

comima
Aspirant genezer

Bedankt voor uw reactie  !

Ik VRAAG u geen cadeau !!!

Ik KRIJG een cadeau van Orange voor mijn verjaardag maar alles loopt mis en dan vraag ik : wat doe ik mis ???

 

Josette
Wijze
Wijze

@comima goedemiddag,

onze neus niet afbijten hé.

Het is zoals @Cdt24801 en @FVBIzegem al schreef.

Of je hebt te lang gewacht of er is inderdaad iets fout gegaan.

Dan neem je contact op met de klantendienst en dat kan je hier:

https://www.orange.be/nl/contact

Succes.

.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen