annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 12-02-19 20h17

Antwoorden: 24 antwoorden

Davyc
Ervaren verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hoi

weet niet als het er mee te maken heeft maar ik veronderstel van wel, ben een paar maanden geleden verandert van smartphone. Stel nu vast dat mijn coyote precies niet actief is. Als ik naar mijn account ga zet hij dat het abonnement 15 dagen actief is.

Heb op de knop van inloggen via orange geklikt en hij herkend mij als orange abonnee die recht heeft op coyote . Maar dan gaat hij naar het login in scherm van coyote en als ik dan inlog met mijn coyote account geeft hijs us aan nog 15 dagen. 

Heeft iemand hier ervaring mee?

ps app ook al opnieuw geïnstalleerd maar geen effect

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Davyc
Ervaren verkenner

Ok vandaag liep mijn abonnement af en is automatisch tot 29/03 maart verlengd! Dus wordt automatisch verlengd met een maand!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Anonymous
Niet van toepassing

Ik denk dat men na 30 april 2019 opnieuw een samenwerking zullen aangaan voor vele jaren.

 

Groetjes,

KJ

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Ik denk dat men na 30 april 2019 opnieuw een samenwerking zullen aangaan voor vele jaren.

 

Groetjes,

KJ

 


Dat is nog altijd geen verklaring waarom mijn abonnement afgesloten werd op 17 februari.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Voor wat ik altijd heb gezien was het altijd 30 dagen en na die 30 dagen vernieuwde het altijd opnieuw.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Voor wat ik altijd heb gezien was het altijd 30 dagen en na die 30 dagen vernieuwde het altijd opnieuw.

 

Groetjes,

KJ


Aha, dat is iets dat  ik niet wist. Als je de hele thread gelezen hebt dan weet je dat ik het eigenlijk niet echt gebruik. Het is maar naar aanleiding van deze thread dat ik eens gaan kijken ben.

Ik zal dat eens testen. Ik ga de app opnieuw installeren en nu eens kijken wat mijn vervaldatum is. 17 februari is immers voorbij ...

Keep you posted Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen