Profil de Chapoi

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

vendredi 8 septembre 2023 11:44

Facturen open niet

Facturen open niet op de website; niet het overzicht en niet het detailview

Chapoi_0-1694173202743.png

 

Browser: Chrome Version 116.0.5845.140 (Official Build) (arm64)

 

OS: Mac

 

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Chapoi  een goedemiddag.

ik heb bij mij gekeken die doen het wel, ook met Google Chrome maar

met Windows.

Staart eens alles volledig opnieuw op als je wil?

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

Bij mij gaat het ook, Microsoft Edge.  Misschien zijn de popups gedeactiveerd of zo

 

Probeer anders My Orange eens.  Je kunt ze van daaruit doorsturen naar je mail als je wil

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

il y a 2 ans

Aangezien ik geen officiele mail kan sturen, want een gewone helpdesk is allemaal te veel werk voor de telecomoperatoren tegenwoordig, geef ik dan hier op het forum maar mee:

Zolang ik mijn facturen niet kan openen via de klantenzone, en ze worden ook niet via mail verstuurd (zou ook te handig zijn uiteraard) betaal ik ze ook niet meer.

Een app verplicht installeren om een factuur te kunnen raadplegen is niet aanvaardbaar.

 

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Ik krijg mijn facturen ook per mail.

Als je het hard wil spelen,  @Chapoi, geen probleem voor mij - ik ben ook maar klant

Kom dan niet klagen als je na een paar aanmaningen afgesloten wordt

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Chapoi 

Aangezien wij hier allemaal maar klant zijn is het niet aan ons of jij wel of niet je facturen betaald die beslissing is aan jou zelf. Maar zoals @Gregory al aanhaalt als je wordt afgesloten kom dan niet terug hier klagen.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Chapoi  die screen heb je er achteraf bijgezet!

Maar als jij wil ezelen géén probleem voor ons hoor.

Het ligt aan je OS: Mac.

Hier versie: Versie 116.0.5845.180 (Officiële build) (64-bits)

Kijk dat maar eens na.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Laat die maar de stoere uithangen @Josette - is niet de eerste die ik zie passeren.

Denken dat Orange een bollenwinkel is en door de knieën gaat als er 1 van de meer dan 2.6 miljoen dreigt niet te betalen.  

Trekt toch aan het kortste eind.  Doet me denken aan een fabel van de la Fontaine

spijt me al dat ik er tijd heb in gestoken

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

il y a 2 ans

Geen kwestie van "stoer doen", ik vind dat gewoon absurd dat ik Orange niet op een gewone manier kan aanschrijven over dit probleem en enkel hier op een forum wat kan komen leuteren tegen mensen die, zoals je zelf zegt, "ook maar gewoon klant zijn". Ik vind het even onnozel dat ik hier zeg dat ik de factuur niet betaal, maar gezien ik niet op een redelijke manier kan vinden waar ik ze in gebreke moet stellen, doe ik het dan maar hier, kwestie van het toch ergens op papier te hebben.

Ik krijg de facturen niet via e-mail, enkel een linkje om ze dan zogezegd in de klantenzone maar te moeten gaan bekijken.

Als iemand weet hoe ik effectief de PDF factuur via e-mail kan krijgen, hoor ik het met alle plezier.

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Chapoi 

Dat jij hier zegt dat je jou factuur niet gaat betalen is niet papier want ook hier kunnen de berichten verwijderd worden dus je hebt totaal geen enkel bewijs. Wij zijn klant en gaan je berichten niet verwijderen de moderatoren zullen dit ook niet doen maar voor de klantendienst , die dit niet leest , is er geen enkel bewijs.

ja dan ben je stoer aan het doen want op elk forum kun je dat zetten als je ergens klant van bent. En wie heb je daar het hardst mee denk je ? Enkel je zelf want Orange sluit gewoon je diensten af als je niet betaald en jij hebt geen diensten meer. Ligt Orange daar wakker van ? nee echt niet want jij wil je factuur niet betalen omdat er een technisch probleem is.

Loading...