Profil de nikeaire

Pisteur confirmé

• 

6  messages

jeudi 16 mai 2019 07:35

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

mvg.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 6 ans

@nikeaire 

Ben net eens gaan kijken op de website en van Coyote is nergens nog sprake, bij geen enkel abo. Ik denk dat dit aanbod verstreken is, de overeenkomst met Coyote afgelopen.

Trouwens Panter wordt ook niet meer aangeboden, dat is nu Cheetah hé ...

Anders zou het wel logisch zijn dat een hoger abo minstens dezelfde voordelen heeft als een lager abo.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@nikeaire 

Net eens gekeken, mijn Coyote loopt binnen 3 dagen af, ben benieuwd of het nog eens verlengd gaat worden (in het kader van wie het al heeft mag het houden, niewue worden niet meer gegeven). Ik meende dat in principe de overeenkomst Orange-Coyote ergens eind april afliep ...

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@nikeaire Coyote zit bj geen enkel abonnement nog inbegrepen dus deze gaat niet meer aangeboden worden . Zoals @Cdt24801  ook aangeeft bij hem stopt deze over drie dagen dus dan vrees ik ervoor dat deze ook geen gebruik er nog van kan maken. 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 6 ans

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

mvg.

Ugh @nikeaire

Coyote is nog steeds beschikbaar voor Orange-klanten (vanaf Koala).  

Dus bij je tariefwijziging geniet je nog steeds van Coyote. 

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi

Totem 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Totem 

Hoe komt het dan dat op de website bij de abo's en hun inhoud nergens "Coyote" nog vermeld staat? Dat stond er voordien toch altijd bij?

Dan kunnen de mensen toch niet weten dat het er toch bijhoort ....

Pisteur confirmé

• 

6  messages

waarom het er iet bijstaat, zou ik ook willen weten

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Even een update:

Zoals beloofd ging ik nakijken wat er met mijn abo ging gebeuren dat nu afgelopen is en de vooropgestelde einddatum van de overeenkomst met Orange ook voorbij is.

En ziedaar, ik startte Coyote op en kreeg al meteen een boodschap op het scherm: "Goed nieuws, u kan blijven genieten van uw Coyote abonnement met Orange"

En ja hoor, even nagekeken en mijn abo loopt nu tot 20 juni.

Dat is dus de situatie voor bestaande klanten. Of nieuwe klanten zich nog steeds kunnen aanmelden, daar heb ik uiteraard geen zicht op.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Heb ook eens gezocht en gevonden op de wabsite. Coyote is dus nog steeds beschikbaar voor de klant , anders staat het ook niet op de site. Wat ik eerder poste kloipt wel want het staat op geen enkel abonnement nog bij gezet. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/coyote

Hierbij de link dat het dus nog wel zeker bestaat bij Orange. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Via de link van @patrick2  heb ik ook de huidige voorwaarden gevonden en daar staat dat het contract tussen Orange en Coyote intussen verlengd werd to 30 april 2020. Vandaar dat ook mijn abo opnieuw verlengd werd.

Zonder hernieuwing in 2020 is het volgens deze voorwaarden dan ook afgelopen op 20 april 2020 met gratis Coyote voor Orange klanten.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@nikeaire  is je probleem inmiddels opgelost of je vraag ? Aarzel dan niet om de juiste oplossing te markeren. Op die manier help je andere Tribers ook weer op weg.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

ja ik heb nog altijd Coyote bij mijn abo Panter ipv 33€ pm heb ik promotie korting naar 26,40€ pm, zolang ik het niet verander .alles onbeperkt, alleen 5Gb pm .Weet niet of je nog Coyote krijgt als je een andere abo neemt, daarom houd ik deze maar

groetjes Steven

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@nikeaire  nee als je naar een nieuwe tarief plan gaat naar de Go tarieven ben je dus je Cloud en je Coyote kwijt. Dus zolang jij nog van je Dieren abonnement gebruik maakt zal er niks veranderen. Markeer zeker nog wel de oplossing die je het beste geholpen heeft om andere Tribers ook te helpen. 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

ok, bedankt , nu weet ik genoeg, gebruik Coyote elke dag als ik in de auto zit                                                             blijf ik mooi bij mijn Panterke , 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@nikeaire  schreef:

ok, bedankt , nu weet ik genoeg, gebruik Coyote elke dag als ik in de auto zit                                                             blijf ik mooi bij mijn Panterke , 

Mijn abo werd ook net verlengd met een maand, maar geen kat die weet of wil zeggen hoe lang dit nog zal duren. De overeenkomst tussen Orange en Coyote is immers reeds stopgezet ...

So, be prepaired !!! Waze is eventueel een gratis alternatief.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

raar dat ze niet meer samen werken , krijg soms de melding van Coyote dat ze nakijken of ik Coyote via Orange krijg, 2 sec. later is alles in orde, krijg regelmatig ook updates

Loading...