annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe code voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 13-08-18 09h52

Antwoorden: 11 antwoorden

Wvdm
Aspirant verkenner

Hoe code voicemail uitschakelen

OPGELOST

Hallo,

 

Ik zoek de code die ik moet ingeven voor mijn voicemail uiteschakelen, voor mijn oude provider was dit ##002#. 

Mijn abbonoment is via het werk, shape plus.

De rinkeltijd verlengingen naar 30 sec is mij wel gelukt met deze code. **61*+32495955555*11*30#[bellen]

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Alex
Aspirant genezer

Ik denk dat het niet mogelijk is je voicemail uit te schakelen, sorry! 😞

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
w9952
Aspirant verkenner

 

Omdat Orange weigert voicemail uit schakelen ben ik naar Base overgestapt.

Probleem opgelost

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@w9952 ik vind dat echt een rare reden om dan weg te gaan , van Orange . Ze hebben heel goede voorwaarden en aanbiedingen . Dat noem je opgelost . Gemakkelijke beslissing en kost u extra geld om bij een ander provider te gaan . Maar ja het is ieder zijn keuze . En ik kan ook niet voicemail uitschakelen , wie zegt dat het gelukt is , dat klopt niet helemaal dan zou het bij iedereen wel lukken toch. . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem  Ze kunnen de voicemail niet uitschakelen ben in de winkel geweest en gebeld , ze weten van toeten of blazen hoe ze dat moeten doen . En meer Franstaligen aan de lijn . Jeetje . Een voicemail hebben als ze niet eens deftig zeggen voor wat ze bellen en vergeten hun naam te zeggen . En van euh 🤔 oei je neemt niet op … en bla bla bla . 😂Je zou niet verplicht mogen worden met een go abonnement maar zit er nu eenmaal in en het is niet door de WET verplicht hoor allemaal larie en apekool. Dat ze de voicemail maar afschaffen luister er toch niet meer naar .
@jajest uw voicemail uitschakelen zal enkel gaan als je geen go abonnement hebt . Voor alle hogere abonnementen gaat dit NIET.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
jajest
Aspirant scout

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

 

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

Leden met de meeste pluimen