annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan niet vanuit belgie bellen naar frankrijk

Topic gestart op: 21-12-22 11h43

Antwoorden: 5 antwoorden

Dandy
Aspirant verkenner

Ik kan niet vanuit belgie bellen naar frankrijk

OPGELOST

Hello 4 dagen geleden heb ik gebeld naar orange met de melding dat ik zeer dringend moet bellen naar frankrijk en het is de eerste x dat ik bel naar het buitenland en het is en het blijft altijd bezet de persoon in frankrijk heb ik gemaild met de vraag of hij mij kan bellen en bij hem ben ik ook altijd bezet, ik heb bij orange 2 verschillende personen gehad die mij na een 3 kwartier nog niet konden helpen en zeiden mij dat er een speciale dienst mij ging bellen nu 3 dagen later wacht ik nog steeds achter een antwoord en oplossing.

de diens na verkoop laat de wensen over aan de klant en dit vind ik niet kunnen. Ik ben nu benieuwd naar de reactie hier want als het zo blijft voel ik mij verplicht om een andere provider te zoeken.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat het het beste is van zelf terug te bellen - dan moet je niet wachten tot er iemand terug belt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Dandy
Aspirant verkenner

Oke bedankt en wist het niet maar ik blijf erbij dat de dienst na verkoop echt NUL is ik wacht nog steeds achter hun tel maar het probleem is en blijft dat ik niet kan bellen naar frankrijk en dit heb ik nog nooit gehad met mijn vorige provider

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Sorry, @Dandy Ik zou niet wachten en zelf terugbellen

0 pluimen
Dandy
Aspirant verkenner

Ga ik doen maar da's wel raar dat ik terug moet bellen maar bedankt 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat het het beste is van zelf terug te bellen - dan moet je niet wachten tot er iemand terug belt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen