annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen in klantenzone

Topic gestart op: 28-03-21 19h39

Antwoorden: 40 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
Sandy1989
Aspirant verkenner

Ik ook niet

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Sandy1989,

Dan neem je best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Ayseliita
Gewaardeerd verkenner

Dag Moondust,

Indien je wijzigingen hebt uitgevoerd in je contract kan het zijn dat je een nieuwe klantenzone dient aan te maken. Klik op “ik schrijf me nu in” om deze uit te testen. Moest dit niet lukken kan je op login/wachtwoord vergeten klikken om deze op te lossen. Tot slot, kan de klantendienst je uiteraard verderhelpen.

 

- Ayse

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

zelfs itsme authenticatie werkt niet mijn account zou zelfs niet meer bestaan , niks veranderd aan abonnementen of contracten ORANGE heeft het verknoeid en ik ben niet de enige. #comeclear

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen