Moondust's profile

Pisteur expérimenté

 • 

22 Messages

dimanche 28 mars 2021 17:39

Inloggen in klantenzone

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

22 Messages

il y a 4 ans

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Sage

 • 

11K Messages

il y a 4 ans

@Moondust  

Aan de klantenzone is niks aangepast aangezien ik gewoon kan inloggen. 

Ben je misschien net nieuwe klant ? Of heb je iets laten veranderen ? 

Heb je ook al eens gezien via een andere browser? Ook eventueel eens je cache en cookies legen. Kan je ook eens hier een prinsscreen maken met de foutmelding ? Gelieve geen persoonlijke info in de prinsscreen zetten zoals wachtwoorden of een naam of email adres. 

Pisteur expérimenté

 • 

20 Messages

Zelfs met de  itsme app kom je er niet in? De frontdesk helper zei me zonet dat er nooit een klantenzone is aangemaakt op mijn oproepnummer zo is t wel makkelijk onderuit trachten te komen ben op enkele maanden na 10 jaar trouwe klant ik stuur verschillende abonnementen aan via de klantenzone via mijn hoofdnummer. Die controle ben ik nu kwijt! Reeds vijf dagen over en weer praten met Chelsy, Laura, Nelson, Issam allen frontdesk medewerkers en dan vragen ze om mijn paswoord door te geven via Messenger, daar doe ik niet aan mee het is zelfs geen beveiligde verbinding en dan nog paswoord is mijn eigendom Stel ik kan niet meer op mijn bankrekening  geraak mijn pincode dan ook even doorgeven aan een helpdeskmedewerker ? Ik denk het niet, zulke verzoeken staan gelijk aan phishing.

#comeclear

Pisteur expérimenté

 • 

22 Messages

Dit was bij mij ook het geval. Maar mij is nooit naar een paswoord gevraagd.

Ik heb 1 keer contact gehad en 15min later kon ik terug inloggen (na aanmaak van nieuwe login)  

Pisteur expérimenté

 • 

22 Messages

il y a 4 ans

@patrick2 

Ik ben geen nieuwe klant, in het verleden kon ik gewoon inloggen. En ik heb ook niets laten aanpassen.

Wat de browsers betreft, dit heb ik ook al getest (IE, chrome, Firefox).

Bij wachtwoord vergeten krijg ik de foutmelding dat mijn login niet gekend is (ook al heb ik enkele maanden geleden nog kunnen inloggen).

 

2 Attachments

Sage

 • 

11K Messages

@Moondust  

Dat is wel een beetje raar hé als het er voor werkte en in eens niet meer en ook niet op andere browsers. Kan je nog wel inloggen via de My Orange app ? 

Zou anders eens vragen aan de klantendienst om je bestaand email adres te verwijderen , dus eigenlijk eens je klantenzone resetten of opschonen. Dan opnieuw een registratie doen met je email adres misschien is er ergens een fout ingeslopen. 

Pisteur expérimenté

 • 

22 Messages

@patrick2 

De My Orange app gebruik ik niet. Ik werk altijd via de website.

Dan zal ik de klantendienst eens moeten contacteren (via 5000 ??)

Sage

 • 

11K Messages

@Moondust  

Oke de My Orange app is wel heel handig hoor daarin kan je ook je verbruik nazien dus het is toch een kleine tip die ik je mee kan geven. 

Ja je kan bellen de 5000 maar je kan ook het webcare team contacteren via Messenger , enkel als je een Facebook account hebt. Moest je twitter hebben kan je hun ook contacteren via die weg. 

Ik hoop enkel dat het snel opgelost is want op deze manier kan je niks van je verbruik zien. 

Pisteur expérimenté

 • 

22 Messages

Morgen eens contacteren en dan laat ik de oplossing wel weten.

 

Alvast bedankt om mee te zoeken.

Pisteur expérimenté

 • 

20 Messages

de medewerker op Orange Messenger vraagt mijn login en paswoord dit is PHISHING sowieso er schort wat daar mijn vraag is heeft u uw login en paswoord ook dienen te geven ?

Sage

 • 

7.4K Messages

il y a 4 ans

@Moondust  goedemorgen,

awel daar had ik gisteren ook last van op de tablet!

Succes hoop dat je er vandaag in kan.

Apprenti pisteur

 • 

1 Message

il y a 4 ans

Heb hetzelfde probleem

Pisteur confirmé

 • 

11 Messages

il y a 4 ans

Misschien helpt de gegevens wissen van je internet en dan opnieuw proberen.

Pisteur expérimenté

 • 

20 Messages

il y a 4 ans

Hier bij mij het zelfde probleem ook wanneer ik met Itsme wil inloggen lukt het niet. Gecompromitteerde accounts dus!

 

 

Pisteur confirmé

 • 

7 Messages

il y a 4 ans

Ik heb hetzelfde probleem.

Kan al enige tijd niet inloggen, wachtwoord reset e.d. werkt ook niet...

Moet werkelijk iedereen dan support bellen om dit op te lossen??

Kan toch niet

Sage

 • 

11K Messages

@woony  

Ja dan zal je support moeten bellen om het op te lossen. Dit is een forum van klanten voor klanten en dus geen klantendienst. 

Pisteur confirmé

 • 

7 Messages

Ik uit dan ook mijn grieven als klant aan andere klanten... 

Ik heb vervolgens support gebeld.

Men heeft mijn account volledig gereset en ik moest vervolgens een nieuwe aanmaken.

Verklaring kon of wou men niet geven... 

Pisteur confirmé

 • 

9 Messages

il y a 4 ans

Er zijn geen problemen.

 

Pisteur confirmé

 • 

8 Messages

il y a 4 ans

Dag Moondust,

Indien je wijzigingen hebt uitgevoerd in je contract kan het zijn dat je een nieuwe klantenzone dient aan te maken. Klik op “ik schrijf me nu in” om deze uit te testen. Moest dit niet lukken kan je op login/wachtwoord vergeten klikken om deze op te lossen. Tot slot, kan de klantendienst je uiteraard verderhelpen.

 

- Ayse

Pisteur expérimenté

 • 

20 Messages

zelfs itsme authenticatie werkt niet mijn account zou zelfs niet meer bestaan , niks veranderd aan abonnementen of contracten ORANGE heeft het verknoeid en ik ben niet de enige. #comeclear

Apprenti pisteur

 • 

1 Message

il y a 3 ans

Ik ook niet

Chef guérisseur

 • 

210 Messages

Hallo @Sandy1989,

Dan neem je best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

Loading...