Pisteur expérimenté
•
22 Messages
Inloggen in klantenzone
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Solution acceptée
Moondust
Pisteur expérimenté
•
22 Messages
il y a 4 ans
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
17
patrick2
Sage
•
11K Messages
il y a 4 ans
@Moondust
Aan de klantenzone is niks aangepast aangezien ik gewoon kan inloggen.
Ben je misschien net nieuwe klant ? Of heb je iets laten veranderen ?
Heb je ook al eens gezien via een andere browser? Ook eventueel eens je cache en cookies legen. Kan je ook eens hier een prinsscreen maken met de foutmelding ? Gelieve geen persoonlijke info in de prinsscreen zetten zoals wachtwoorden of een naam of email adres.
2
0
Moondust
Pisteur expérimenté
•
22 Messages
il y a 4 ans
@patrick2
Ik ben geen nieuwe klant, in het verleden kon ik gewoon inloggen. En ik heb ook niets laten aanpassen.
Wat de browsers betreft, dit heb ik ook al getest (IE, chrome, Firefox).
Bij wachtwoord vergeten krijg ik de foutmelding dat mijn login niet gekend is (ook al heb ik enkele maanden geleden nog kunnen inloggen).
2 Attachments
LoginError.jpg
LoginError2.jpg
6
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 4 ans
@Moondust goedemorgen,
awel daar had ik gisteren ook last van op de tablet!
Succes hoop dat je er vandaag in kan.
0
Grieger9000
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 4 ans
Heb hetzelfde probleem
0
0
tiziano-83
Pisteur confirmé
•
11 Messages
il y a 4 ans
Misschien helpt de gegevens wissen van je internet en dan opnieuw proberen.
0
0
PASC25
Pisteur expérimenté
•
20 Messages
il y a 4 ans
Hier bij mij het zelfde probleem ook wanneer ik met Itsme wil inloggen lukt het niet. Gecompromitteerde accounts dus!
0
0
woony
Pisteur confirmé
•
7 Messages
il y a 4 ans
Ik heb hetzelfde probleem.
Kan al enige tijd niet inloggen, wachtwoord reset e.d. werkt ook niet...
Moet werkelijk iedereen dan support bellen om dit op te lossen??
Kan toch niet
2
0
Kobeconvents
Pisteur confirmé
•
9 Messages
il y a 4 ans
Er zijn geen problemen.
0
0
Ayseliita
Pisteur confirmé
•
8 Messages
il y a 4 ans
Dag Moondust,
Indien je wijzigingen hebt uitgevoerd in je contract kan het zijn dat je een nieuwe klantenzone dient aan te maken. Klik op “ik schrijf me nu in” om deze uit te testen. Moest dit niet lukken kan je op login/wachtwoord vergeten klikken om deze op te lossen. Tot slot, kan de klantendienst je uiteraard verderhelpen.
- Ayse
1
0
Sandy1989
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 3 ans
Ik ook niet
1
0