annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is je voicemail veilig voor hijacks zoals kaspersky beschreven heeft

Topic gestart op: 17-09-18 19h49

Antwoorden: 1 antwoord

yuska
Rekruut scout

Is je voicemail veilig voor hijacks zoals kaspersky beschreven heeft

In kort, sommige diensten staan toe je wachtwoord opnieuw in te stellen door een sms-code te versturen, maar in onderstaant artikel staat uitgelegd dat je in america toegang tor je voicemail kunt krijgen met een ander nummer en via voicemail de sms kunt afspelen, hier heb je je pin voor nodig maar die bestaat maar uit 4 cijfers en die kun je makkelijk allemaal aflopen met een computer programma.

Mijn vraag: is het mogelijk je voicemail met een ander nummer te beluisteren? zo ja is er een delay na bv. 3 mislukte pin pogingen?

Ik wou dit graag eens weten aangezien onder andere diensten zoals paypall met sms-codes werken.

link;

https://www.kaspersky.com/blog/hacking-online-accounts-via-voice-mail/23499/

Labels (2)
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

In kort, sommige diensten staan toe je wachtwoord opnieuw in te stellen door een sms-code te versturen, maar in onderstaant artikel staat uitgelegd dat je in america toegang tor je voicemail kunt krijgen met een ander nummer en via voicemail de sms kunt afspelen, hier heb je je pin voor nodig maar die bestaat maar uit 4 cijfers en die kun je makkelijk allemaal aflopen met een computer programma.

Mijn vraag: is het mogelijk je voicemail met een ander nummer te beluisteren? zo ja is er een delay na bv. 3 mislukte pin pogingen?

Ik wou dit graag eens weten aangezien onder andere diensten zoals paypall met sms-codes werken.

link;

https://www.kaspersky.com/blog/hacking-online-accounts-via-voice-mail/23499/

Ugh @yuska

 

Het is zeker mogelijk om je voicemail te beluisteren met een ander nummer, maar je dient je pincode in te geven.

 

Na 3 verkeerde pin-pogingen, neem je best contact op met de stamleden van de klantendienst om je voicemail te deblokkeren. 

 

ps: interessante link, beste Triber!

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

 🐺 Totem 🐺

Leden met de meeste pluimen